سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: پرسپولیسی‌ها دیگر نمی‌خواهند هانی - پسر مرحوم هادی نوروزی - را به ورزشگاه ببرند.\n\nبه گزارش فکرشهر، خبرآنلاین نوشته است: پس از آنکه هادی نوروزی به دلیل ایست قلبی درگذشت، دوستان نزدیک او در پرسپولیس قول دادند که حواسشان به فرزندان او باشد.\n\nمحسن بنگر و علیرضا نورمحمدی که در میان سایر پرسپولیسی‌ها رابطه نزدیک‌تری با هادی نوروزی داشتند، در این مدت سعی کردند کنار فرزندان هادی باشند تا آن‌ها احساس تنهایی نکنند.
کد خبر: ۱۵۹۵۶
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۵

فکرشهر: پرسپولیسی‌ها دیگر نمی‌خواهند هانی - پسر مرحوم هادی نوروزی - را به ورزشگاه ببرند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، خبرآنلاین نوشته است: پس از آنکه هادی نوروزی به دلیل ایست قلبی درگذشت، دوستان نزدیک او در پرسپولیس قول دادند که حواسشان به فرزندان او باشد.

\n\n

محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی که در میان سایر پرسپولیسی‌ها رابطه نزدیک‌تری با هادی نوروزی داشتند، در این مدت سعی کردند کنار فرزندان هادی باشند تا آن‌ها احساس تنهایی نکنند.

\n\n

آن‌ها در دو بازی گذشته پرسپولیس، هانی نوروزی را به استادیوم بردند تا نشان دهند کاپیتان خود را فراموش نکرده‌اند؛ اما از طرفی هانی سن و سال کمی دارد و انتشار عکسی از او که روی نیمکت پرسپولیس خوابش برده بود، این شائبه را ایجاد کرد که پرسپولیسی‌ها با بردن هانی به ورزشگاه، به جای اینکه به او لطف کنند، این کودک را اذیت می‌کنند، چراکه سن و سال او شرایطی متفاوت را می‌طلبد.

\n\n

در همین راستا، کریم باقری هم اخیراً مصاحبه کرده و گفته بود که بهتر است هانی را به ورزشگاه نبرند.

\n\n

حالا امروز روزنامه خبرورزشی یکی از تیترهای صفحه نخست خود را به این موضوع اختصاص داده و نقل قولی از محسن بنگر چاپ کرده است. بنگر در این مصاحبه گفته است: «علی آقا سفارش کرد هانی را استادیوم نبریم، چون اذیت می‌شود. روی حرف سلطان که نمی‌شود حرف زد.»

\n\n

این مصاحبه بنگر نشان می‌دهد که دیگر نباید انتظار داشته باشیم هانی نوروزی را روی نیمکت پرسپولیس ببینیم و دوستان پدر مرحوم او، این کودک را آزاد می‌گذارند تا در محیطی که با شرایط سنی‌اش مناسب است، حضور داشته باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر