پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی'هما' شعبه بوشهر گفت : باهماهنگی انجام شده و همزمان با اجرای برنامه زمستانه این شرکت ؛ پرواز بوشهر - اصفهان از سرگرفته شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا شاکردرگاه روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این پرواز روزهای دوشنبه از چهارم آبان ماه در مسیر بوشهر - اصفهان و بالعکس برقرار است.\n\nوی یادآورشد:این پرواز که پیش از این درمسیرهای تهران- اصفهان، شیراز به بوشهر بود در برنامه های تابستانه شرکت هما قطع شده ودر هم اکنون با هماهنگی انجام شده تمام ظرفیت این پرواز دراختیار استان بوشهراست.
کد خبر: ۱۵۹۶۰
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۰

فکرشهر: مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی'هما' شعبه بوشهر گفت : باهماهنگی انجام شده و همزمان با اجرای برنامه زمستانه این شرکت ؛ پرواز بوشهر - اصفهان از سرگرفته شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا شاکردرگاه روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این پرواز روزهای دوشنبه از چهارم آبان ماه در مسیر بوشهر - اصفهان و بالعکس برقرار است.

\n\n

وی یادآورشد:این پرواز که پیش از این درمسیرهای تهران- اصفهان، شیراز به بوشهر بود در برنامه های تابستانه شرکت هما قطع شده ودر هم اکنون با هماهنگی انجام شده تمام ظرفیت این پرواز دراختیار استان بوشهراست.

\n\n

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی'هما'شعبه بوشهراضافه کرد:باتوجه به تغییر نوع هواپیمای مسیر بوشهر - اصفهان از فوکر به ام دی ظرفیت مسافر نیز نسبت به قبل 50درصد افزایش یافته است.

\n\n

وی ادامه داد:این پرواز روزهای دوشنبه هرهفته از فرودگاه بوشهر ساعت 18:15 دقیقه انجام و درساعت 19:15 دقیقه در فرودگاه اصفهان به زمین می نشیند.

\n\n

شاکردرگاه با بیان اینکه ساعت پرواز اصفهان به بوشهر نیز براساس برنامه زمان بندی 20:10 دقیقه است گفت:همچنین بخاطر افزایش ظرفیت پروازها برای خدمت رسانی بهتر به مسافران با درخواست شعبه بوشهر، پروازهای ایرباس در روزهای شنبه ، دوشنبه و پنجشنبه در مسیرهای تهران - بوشهر و بالعکس برقرار شده است.

\n\n

وی گفت:هواپیمای پهن پیکر ایرباس 300 که باحدود 280 نفر ظرفیت انجام می شود باعث افزایش 30درصدی ارائه ظرفیت صندلی درمسیر تهران - بوشهر شده است.

\n\n

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی 'هما' شعبه بوشهر افزود: هواپیمای ایرباس 300 سه برابر پروازهای قبلی ظرفیت حمل بار دارد که قابلیت حمل بارهای حجیم و با تناژ بالا را نیز فراهم کرده است.

\n\n

شاکردرگاه بااشاره به اینکه ایرباس 300حتی قابلیت حمل ماشین را نیز دارد یادآورشد: هم اینک هفته ای 13 پرواز درمسیرهای بوشهر- تهران و بوشهر- اصفهان از سوی شرکت هواپیمایی هما انجام می شود و فقط جمعه شب پرواز درمسیرهای بوشهر- تهران ندارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر