پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: برخلاف مصوبه اولیه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یازده تیم لیگ دسته دومی برای پیشرفت به استان‌های مختلف واگذار شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حدود 2 سال پیش با پیشنهاد فریدون اصفهانیان مصوب می‌کند که یازده تیم لیگ دسته دومی به یازده استان برای توسعه و پیشرفت فوتبال اهدا شود. یکی از شروط واگذاری تیم‌های لیگ دسته دومی نیز غیرقابل فروش و غیرقابل انتقال بودن آن تیم‌هاست.
کد خبر: ۱۵۹۶۶
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: برخلاف مصوبه اولیه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یازده تیم لیگ دسته دومی برای پیشرفت به استان‌های مختلف واگذار شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حدود 2 سال پیش با پیشنهاد فریدون اصفهانیان مصوب می‌کند که یازده تیم لیگ دسته دومی به یازده استان برای توسعه و پیشرفت فوتبال اهدا شود. یکی از شروط واگذاری تیم‌های لیگ دسته دومی نیز غیرقابل فروش و غیرقابل انتقال بودن آن تیم‌هاست.

\n\n

به این ترتیب هیات رئیسه فدراسیون به استان‌های؛ زنجان، مرکزی، سیستان و بلوچستان، ایلام، قم، اراک، لرستان، کردستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و خراسان شمالی یازده تیم لیگ دسته دومی هبه می‌کند.

\n\n

از بین این یازده تیم آلومینیوم اراک و خیبرخرم آباد می‌توانند به لیگ یک صعود کنند اما سه تیم در سه استان برخلاف مصوبه هیات رئیسه فدراسیون واگذار می‌شود.

\n\n

شهرداری زنجان یکی از تیم‌های واگذار شده است. تیمی که به یاران غدیر هشتگرد واگذار می‌شود و ظاهرا نیز مبالغ در حدود 420 میلیون تومان برای این واگذاری پول پرداخت می‌شود.

\n\n

تیم اهدایی به سیستان بلوچستان هم به تیم کارای شیراز واگذار می‌شود و امتیاز تیم دسته دومی ایلام هم به تیم پارس جنوبی در بوشهر فروخته می‌شود. این واگذاری‌ها برخلاف مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صورت گرفته است.

\n\n

اکنون برخی از منتقدان فدارسیون فوتبال می‌گویند که چرا اعضای هیات رئیسه هیچ نظارتی بر تیم‌های اهدایی خود نمی‌کنند بخصوص اینکه یکی از تیم‌های واگذار شده در استان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و یکی از پیشنهاد دهندگان اهدای تیم‌ها هم هست.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر