چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس حفاظت کل دادگستری استان بوشهر گفت: پیدایش امنیت در گرو عدالت اجتماعی است و عدالت اجتماعی با اجرای قانون محقق می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی حسن پور در نشست شورای اداری دیر به منظور تودیع و معارفه دادستان این شهرستان افزود: اجرای قانون ار ناحیه مسوولان باید در درجه اول قرار گیرد تا مردم یاد بگیرند.\n\nوی اضافه کرد: اگر چه پیشگیری از وقوع جرم یکی از وظایف قوه قضاییه است اما این کار تنها از این دستگاه برمی آید و با تعامل و همکاری همه دستگاهها این مهم تحقق پیدا می کند.
کد خبر: ۱۶۰۵۰
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: رئیس حفاظت کل دادگستری استان بوشهر گفت: پیدایش امنیت در گرو عدالت اجتماعی است و عدالت اجتماعی با اجرای قانون محقق می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی حسن پور در نشست شورای اداری دیر به منظور تودیع و معارفه دادستان این شهرستان افزود: اجرای قانون ار ناحیه مسوولان باید در درجه اول قرار گیرد تا مردم یاد بگیرند.

\n\n

وی اضافه کرد: اگر چه پیشگیری از وقوع جرم یکی از وظایف قوه قضاییه است اما این کار تنها از این دستگاه برمی آید و با تعامل و همکاری همه دستگاهها این مهم تحقق پیدا می کند.

\n\n

دادستان بوشهر افزود: ریشه ناهنجاری های درجامعه، مشکلات اقتصادی بویژه بیکاری، سودجویی و منفعت طلبی، محیط اجتماعی و فرهنگی و نبود احساس مسئولیت اجتماعی است.

\n\n

حسن پور اظهارکرد: برای برطرف کردن عوامل ناهنجاری های اجتماعی و پیشگیری و کاهش جرم همه ارگان ها، مردم و دستگاه قضایی می توانند نقش داشته باشند.

\n\n

رئیس حفاظت کل دادگستری استان بوشهر درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند سال جاری گفت: انتخابات سالم با رعایت قانون همراه با رقابتی سالم مد نظر نظام اسلامی است.

\n\n

وی افزود: ستاد پیشگیری از جرم انتخاباتی در مرکز استان تشکیل شده است و درشهرستان ها نیز تشکیل خواهدشد که این ستاد با هدف هما فزایی و تعامل در رسیدگی به مسائل انتخابات است.

\n\n

رئیس دادگستری دیر در این نشست گفت: دادستان در راس دادسرا دارای استقلال و رئیس ضابطین و به عنوان مدعی العموم نقش بالایی در برخورد با جرائم دارد.

\n\n

سعید باغبانی افزود: تغییرات در بدنه دادگستری طبیعی و با هدف بهره مندی بیشتر از تجربیات افراد و براساس شناخت صورت می گیرد.

\n\n

وی با ابراز رضایت از امنیت شهرستان دیر بیان کرد: امنیت در این شهرستان رضایت بخش است و جلسات بسیار خوب و کارسازی به ریاست دادگستری شهرستان در زمینه برخی از پرونده ها و جرائم گرفته شده است.

\n\n

در این جلسه مرتضی درویشی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر معرفی و از خدمات خداداد محمودی داستان سابق قدردانی شد.

\n\n

ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر