شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای تأکید کرد: بر اساس اطلاعاتی که در دست داریم، تروریست های داعش اخیرا به توانایی تولید تسلیحات شیمیایی دست یافته اند.\nبه گزارش فکرشهر به نقل از النشره، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای از توانایی تروریست های داعش برای ساخت تسلیحات شیمیایی خبر داد.\n\nبر اساس این گزارش، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: تکفیریهای داعش در سوریه در حال حاضر قادر هستند تسلیحات شیمیایی تولید کرده و از آن علیه غیرنظامیان استفاده کنند.
کد خبر: ۱۶۰۷۳
پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای تأکید کرد: بر اساس اطلاعاتی که در دست داریم، تروریست های داعش اخیرا به توانایی تولید تسلیحات شیمیایی دست یافته اند.
\nبه گزارش فکرشهر به نقل از النشره، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای از توانایی تروریست های داعش برای ساخت تسلیحات شیمیایی خبر داد.

\n\n

بر اساس این گزارش، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: تکفیریهای داعش در سوریه در حال حاضر قادر هستند تسلیحات شیمیایی تولید کرده و از آن علیه غیرنظامیان استفاده کنند.

\n\n

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود با اشاره به روند امحای زرادخانه های شیمیایی دولت سوریه توسط سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی، تأکید کرد: روند امحای این زرادخانه ها به طور کامل انجام شده است.

\n\n

گفتنی است، تروریست های تکفیری داعش تاکنون طی چند نوبت اقدام به استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه غیرنظامیان در سوریه کرده اند.

\n\n

منبع: مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر