پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: با تلاش ماموران قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی دشتستان یک دستگاه خودروی سرقتی تغییر رنگ داده شده در دشتستان کشف و سارق خودرو نیز دستگیر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دشتستان، سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: ماموران در راستای برخورد قاطع با سارقان و کشف سرقت های احتمالی ،در حین گشت زنی نامحسوس در سطح شهر برازجان به یک دستگاه خودرو سواری پراید سفید رنگ مشکوک می شوند.
کد خبر: ۱۶۲۱۶
سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: با تلاش ماموران قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی دشتستان یک دستگاه خودروی سرقتی تغییر رنگ داده شده در دشتستان کشف و سارق خودرو نیز دستگیر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دشتستان، سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: ماموران در راستای برخورد قاطع با سارقان و کشف سرقت های احتمالی ،در حین گشت زنی نامحسوس در سطح شهر برازجان به یک دستگاه خودرو سواری پراید سفید رنگ مشکوک می شوند.

\n\n

وی اضافه کرد:پس از توقیف خودرو و انجام بررسی های کارشناسی و استعلام از سامانه پلیس آگاهی دریافتند که خودرو یاد شده دارای سابقه سرقت در شهر بوشهر است.

\n\n

فرمانده انتظامی دشتستان تصریح کرد: :کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان پس از اطمینان از مسروقه بودن خودرو پراید ،اقدام لازم را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

\n\n

وی بیان داشت: پس از تحقیق گسترده و تجزیه و تحلیل اطلاعات واصله سارق خودرو در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

\n\n

انصاری گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های تخصصی به ارتکاب سرقت خودرو پراید در شهر بوشهر اعتراف واقرار کرد که خودرو مذکور نقره ای رنگ بوده و پس از سرقت اقدام به تغییر رنگ آن به سفید کرده است.

\n\n

وی اضافه کرد: سارق ، این خودرو را پس از تغییر رنگ به شخصی در شهر برازجان فروخته بود که در ادامه تلاشهای پلیسی مالخر نیز دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرودنده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر