پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه ورودی برازجان قتلگاه مردم شهرستان دشتستان است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های راه و شهرسازی امری بسیار مهم و ارزشمند است و در توسعه و پیشرفت جوامع نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.\n\nوی افزود: در چهار سال اخیر در راستای بهبود وضعیت راه‌های دشتستان، پیگیری‌های بسیار زیادی انجام داده‌ایم و اقدامات خوبی هم شده ولی در برخی از مسیرها با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم که باید برطرف شوند.
کد خبر: ۱۶۲۴۸
سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۷

فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه ورودی برازجان قتلگاه مردم شهرستان دشتستان است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های راه و شهرسازی امری بسیار مهم و ارزشمند است و در توسعه و پیشرفت جوامع نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

\n\n

وی افزود: در چهار سال اخیر در راستای بهبود وضعیت راه‌های دشتستان، پیگیری‌های بسیار زیادی انجام داده‌ایم و اقدامات خوبی هم شده ولی در برخی از مسیرها با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم که باید برطرف شوند.

\n\n

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور دشتستان، نیازمند تلاش بیشتر و موثرتر برای کاهش تلفات جاده‌ای هستیم و باید اعتبارات مورد نیاز در این مسیر تخصیص یابد تا شاهد بهبود وضعیت باشیم.

\n\n

موسوی‌نژاد تصریح کرد: در محور مهم برازجان به گناوه و همچنین محور برازجان به اهرم شاهد اقدامات خوبی هستیم و تکمیل این بزرگراه‌ها موجبات نجات جان مسافران در این محورهای پرترافیک می‌شود.

\n\n

وی یادآور شد: در برخی از مسیرهای ورودی در شهرهای مختلف دشتستان، دقت لازم نشده و نیازمند اصلاح مسیرها و ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح در برخی موارد هستیم که باید اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن انجام شود.

\n\n

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه ورودی برازجان قتلگاه مردم شهرستان دشتستان است ابراز داشت:  به چه دلیل، راه‌های مواصلاتی و بزرگراه که باید از کنار برازجان عبور کند دورتر واقع شده و برازجان به انزوا رفته است، مسئولان باید اقدام عاجل کنند.

\n\n

موسوی‌نژاد به فارس گفت: سرکشی به مناطق مختلف شهرستان دشتستان و رفع معضلات و کاستی‌های موجود مورد تاکید اینجانب قرار دارد و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن این مهم محقق شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر