جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: یک نامزد انتخابات مجلس ترکیه که به همراه همسرش در یک حوزه رای‌گیری رای داده بود، از صندوق آن حوزه تنها یک رای آورد!\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از «عصر ایران»، علی عثمان دمیرتاش نامزد مستقل انتخابات مجلس ترکیه از حوزه انتخابیه شهر «بورسا» تنها موفق به کسب 40 رای شده است.\n\nاین نامزد انتخاباتی در گفت‌وگو با خبرگزاری دوغان حیات ترکیه در پاسخ به این سوال که با وجود حضور همسرش در پای صندوق یک حوزه چگونه تنها یک رای از آن صندوق برای او شمارش شده است، گفت: درست نیست از همسرم بپرسم به چه کسی رای داده است.
کد خبر: ۱۶۳۱۷
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: یک نامزد انتخابات مجلس ترکیه که به همراه همسرش در یک حوزه رای‌گیری رای داده بود، از صندوق آن حوزه تنها یک رای آورد!

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از «عصر ایران»، علی عثمان دمیرتاش نامزد مستقل انتخابات مجلس ترکیه از حوزه انتخابیه شهر «بورسا» تنها موفق به کسب 40 رای شده است.

\n\n

این نامزد انتخاباتی در گفت‌وگو با خبرگزاری دوغان حیات ترکیه در پاسخ به این سوال که با وجود حضور همسرش در پای صندوق یک حوزه چگونه تنها یک رای از آن صندوق برای او شمارش شده است، گفت: درست نیست از همسرم بپرسم به چه کسی رای داده است.

\n\n

انتخابات پارلمانی ترکیه یکشنبه این هفته برگزار شد و حزب عدالت و توسعه با کسب نزدیک به 50 درصد آرا پیروزی بزرگی کسب کرد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر