چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مراحل بازسازی و استاندارد سازی ایستگاه بین المللی ناوتکس بندر بوشهر منطبق با استانداردهای جهانی انجام شد.\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز شنبه به نقل از مسعود قاسمیان افزود: با توجه به لزوم مدیریت متمرکز منابع، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و مقابله با تهدیدهای ایمنی و حصول اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزات به صورت تمام وقت، بازسازی ایستگاه بین المللی ناوتکس بوشهر با رعایت استاندارد های جهانی ( IP-TIA942-ISO27000) صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۶۳۶۰
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مراحل بازسازی و استاندارد سازی ایستگاه بین المللی ناوتکس بندر بوشهر منطبق با استانداردهای جهانی انجام شد.
\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز شنبه به نقل از مسعود قاسمیان افزود: با توجه به لزوم مدیریت متمرکز منابع، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و مقابله با تهدیدهای ایمنی و حصول اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزات به صورت تمام وقت، بازسازی ایستگاه بین المللی ناوتکس بوشهر با رعایت استاندارد های جهانی ( IP-TIA942-ISO27000) صورت گرفته است.
\nوی اضافه کرد: از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این پروژه خرید تجهیزات اعلام و اطفای حریق هوشمند، راه اندازی سیستم مانیتورینگ تجهیزات، بازسازی فضای داخلی ساختمان و استاندارد سازی محل استقرار همه کابل های برقی و مخابراتی منطبق با اصول ایمنی است که با اسه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار انجام پذیرفته است.
\nبه نوشته ایرنا، ناوتکس نوعی خدمات مخابراتی است که به منظور کمک به ایمنی کشتی ها و امنیت تردد آنها در دریا از طریق ارسال پیام ها و اخطارهای هواشناسی به صورت متنی مورد استفاده قرار می گیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر