جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار وحدتیه استانب وشهر گفت: 25 پروژه عمران شهری با اعتبار90 میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی دراین شهر در دست اجراست.
کد خبر: ۱۶۴۲۱
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: شهردار وحدتیه استانب وشهر گفت: 25 پروژه عمران شهری با اعتبار90 میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی دراین شهر در دست اجراست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی افزود: شهر وحدتیه با جمعیتی حدود 15هزار نفر یکی از مهمترین شهرهای دشتستان و از ورودی های مهم استان بوشهر از سمت استان فارس به شمار می رود.
\nوی اضافه کرد: به منظور عمران و آبادی و ارتقای مبلمان شهری و رفاه بیشتر شهروندان پروژه های زیادی با همکاری شورای اسلامی شهر وحدتیه و مردم این شهر اجرایی شده است.
\nشهردار وحدتیه بیان کرد: از مهمترین این طرح ها در سال جاری تکیمل و اجرای آسفالت کوچه ها و معابر اصلی شهر وحدتیه به میزان 40 هزار مترمربع با 15 میلیارد ریال اعتبار است.
\nوی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 20 هزار مترمربع پیاده روسازی و سنگ فرش بلوارها و پیاده روها با اعتباری هفت میلیارد ریال در مناطق مختلف شهر وحدتیه تکمیل شده و یا دردست اجراست.
\nشهردار وحدتیه همچنین از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پارک تفریحی و گردشگری و اسکان مسافران در شهر وحدتیه خبر داد و افزود: این پارک گردشگری در ورودی شهر وحدتیه به متراژ 15هزار مترمربع با اعتبار20میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
\nصفایی اضافه کرد: طراحی فاز اول این مجموعه گردشکری و رفاهی رو به اتمام است که در دهه فجر امسال عملیات اجرایی این پروژه مهم نیز اجرایی و آغاز خواهد شد.
\nوی گفت: همچنین احداث پل هوایی برای عبور دانش آموزان وحدتیه ای، اجرای دیوارهای حفاظتی، نصب تجهیزات ترافیکی، احداث چهار خیابان، تملک و بازگشایی کوچه های شهری از دیگر طرح های اجرا شده عمران شهری وحدتیه است. 
\nصفایی افزود: اجرای خیابان انقلاب به طول 750مترو عرض 18 متر به پایان رسیده و در دست زیرسازی و آسفالت است و خیابان پاسداران، سعدی، شهدا، مجتهد مزارعی از جمله خیابان هایی هستند که در دستور کار قرار گرفته و خیابان سعادت و مدرس نیز در آینده نزدیک اضافه خواهد شد.
\nوی اضافه کرد: به منظور ایجاد درآمد برای مجموعه شهرداری وحدتیه یک معدن بزرگ به میزان 84 هکتار خردیداری شده و موضوع احداث کارخانه سنگ شکن و آسفالت نیز در دستور کار قرار دارد.
\nصفایی، ازساماندهی آرامستان، مبلمان شهری و زیرسازی ورزشگاه شهید پاسالار وحدتیه توسط شهرداری وحدتیه خبر داد و افزود: دو زمین چمن مصنوعی با پیشرفت حدود 35 درصد و سه میلیاردو 800 میلیون ریال اعتبار و چهار پارک محله ای نیز دردست اجراست.
\nوی اضافه کرد: این پارک ها شامل احداث مجموعه بازی کودکان ه بصورت سرپوشیده به متراژ یکهزارو 80 مترمربع با اعبتار یک میلیاردو 200 میلیون ریال، پارک محله ای بلوار آزادی با 95 درصد پیشرفت فیزیکی با امکانات رفاهی و تفریحی با اعتبار دومیلیارد و 500 میلیون ریال، پارک محله ای لاله با پنج هزار متر مربع و اعتبار چهار میلیارد ریال با پیشرفت 40 درصدی دردست اجراست.
\nبه نوشته ایرنا، صفایی گفت: ساخت دو پارک محله ای دیگر نیز در برنامه است که زمین آن تملک شده و در دست طراحی است که برای احداث این دو مجموعه با دوهزارو 400 مترمربع در مجموع پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
\nوی بیان کرد: ساماندهی قدمگاه امام رضا نیز در دست اجراست که 40درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر