شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عباس بشی عصر امروز در نشست فعالان ورزشی و روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه و در بین جوانان امری لازم و ضروری است و موجبات سالم ماندن جامعه می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، وی افزود: در شهرستان کنگان استعدادهای درخشان و ارزشمندی در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند و تقویت ورزشکاران و حمایت از اهالی ورزش در این شهرستان باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.
کد خبر: ۱۶۴۷۷
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴

فکرشهر: عباس بشی عصر امروز در نشست فعالان ورزشی و روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه و در بین جوانان امری لازم و ضروری است و موجبات سالم ماندن جامعه می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی افزود: در شهرستان کنگان استعدادهای درخشان و ارزشمندی در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند و تقویت ورزشکاران و حمایت از اهالی ورزش در این شهرستان باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

\n\n

بخشدار مرکزی کنگان خاطر نشان کرد: بدون تردید توسعه ورزش نیازمند همکاری و همدلی همه مسئولین دولتی و نهاد های فعال مردم نهاد و فعالان حوزه ورزش است تا بتوانیم در حوزه فضای ورزشی شاهد ارتقاء کیفیت و پیشرفت باشیم.

\n\n

بشی از افزایش امکانات ورزشی در روستاهای کنگان خبر داد و تصریح کرد: در روستای پرک کمبود فضای ورزشی وجود دارد که با برنامه‌ریزی انجام گرفته، به زودی امکانات و تجهیزات ورزشی در این روستا مستقر خواهد شد.

\n\n

بخشدار مرکزی کنگان از اجرای پروژه‌های ورزشی در تمام شهرها و روستاهای کنگان خبر داد و گفت: با ابتکار استاندار بوشهر، پروژه‌های ورزشی و همچنین پروژه‌های تفریحی و رفاهی در تمام شهرها و روستاهای شهرستان کنگان اجرایی و عملیاتی شده است.

\n\n

بشی از تدوین برنامه تخصصی ورزش همگانی در روستاهای کنگان خبر داد و افزود: این مهم با همکاری و همفکری همه مسئولان و فعالان این حوزه انجام شده است.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر