چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: تحقیقات اخیر نشان داده است انجام ورزش‌های استقامتی می‌تواند به زنان باردار کمک کند تا با بعضی از مشکلات دوران بارداری کنار بیایند و کنترل بیشتری داشته باشند.\n\nبه‌ گزارش ‌فکرشهر و به نقل از سایت MNT، پیش از این به زنان باردار توصیه می‌شد که ورزش‌هایی با شدت کم از جمله پیاده‌روی و شنا انجام دهند و از انجام ورزش‌های استقامتی بپرهیزند. توصیه‌ها برای انجام ورزش، نوع آن و شدت آن در دوران بارداری بسیار متنوع است. بیشتر تاثیر انجام ورزش‌های هوازی در زنان باردار بررسی شده است.
کد خبر: ۱۶۵۱۷
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۳

فکرشهر: تحقیقات اخیر نشان داده است انجام ورزش‌های استقامتی می‌تواند به زنان باردار کمک کند تا با بعضی از مشکلات دوران بارداری کنار بیایند و کنترل بیشتری داشته باشند.

\n\n

به‌ گزارش ‌فکرشهر و به نقل از سایت MNT، پیش از این به زنان باردار توصیه می‌شد که ورزش‌هایی با شدت کم از جمله پیاده‌روی و شنا انجام دهند و از انجام ورزش‌های استقامتی بپرهیزند. توصیه‌ها برای انجام ورزش، نوع آن و شدت آن در دوران بارداری بسیار متنوع است. بیشتر تاثیر انجام ورزش‌های هوازی در زنان باردار بررسی شده است.

\n\n

مدیر این تحقیقات از آکادمی سالگرسنکا می‌گوید: یافته‌های ما نشان داده است که انجام ورزش‌های استقامتی با شدت متوسط برای زنان باردار مناسب است. زنانی که ورزش‌های استقامتی انجام می‌دهند حال بهتری دارند و کمتر خستگی، حالت تهوع، بی‌خوابی و کمردرد مربوط به بارداری را تجربه می‌کنند و کنترل بیشتری خواهند داشت.

\n\n

محققان تاثیر ورزش‌های هوازی و استقامتی را بر فشار خون و ضربان قلب ورزشکاران با هم مقایسه کردند. بررسی‌ها نشان داد که هر دوی این ورزش‌ها بی خطر هستند و تاثیرات مثبتی بر شرایط زنان باردار دارند.

\n\n

 

\n\n

منبع: ایسنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر