جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 15 میلیارد ریال صدقه از صندوق‌های صدقات در استان جمع‌آوری شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد لطفی صبح امروز در حاشیه نشست با شماری از مددجویان کمیته امداد در جمع خبرنگاران افزود: این میزان صدقه از 91 هزار و 552 صندوق کوچک، متوسط و بزرگ در سطح استان جمع‌آوری شده است.\n\nمدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر اظهار کرد: درآمد صدقات برای تامین جهزیه دختران بی‌سرپرست، کمک هزینه درمانی بیماران نیازمند، هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مددجو و ساخت مسکن برای نیازمندان مصرف می‌شود.
کد خبر: ۱۶۵۴۴
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 15 میلیارد ریال صدقه از صندوق‌های صدقات در استان جمع‌آوری شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد لطفی صبح امروز در حاشیه نشست با شماری از مددجویان کمیته امداد در جمع خبرنگاران افزود: این میزان صدقه از 91 هزار و 552 صندوق کوچک، متوسط و بزرگ در سطح استان جمع‌آوری شده است.

\n\n

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر اظهار کرد: درآمد صدقات برای تامین جهزیه دختران بی‌سرپرست، کمک هزینه درمانی بیماران نیازمند، هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مددجو و ساخت مسکن برای نیازمندان مصرف می‌شود.

\n\n

لطفی در ادامه از مساعدت یک میلیارد و 186 میلیون ریالی حامیان طرح اکرام در دهه اول آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر