سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: سید محمد غرضی با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات پبیش روی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چه رسانه ها حضور داشته باشند و چه حضور نداشته باشند در انتخابات پیش رو بیش از 50 میلیون نفر از مردم شرکت خواهند کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، این فعال سیاسی اظهار کرد: از اینکه در نمایشگاه امسال مشاهده می کنم که نسلی جدید و فعال در عرصه رسانه حضور دارند لذت می برم.
کد خبر: ۱۶۵۶۶
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: سید محمد غرضی با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات پبیش روی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چه رسانه ها حضور داشته باشند و چه حضور نداشته باشند در انتخابات پیش رو بیش از 50 میلیون نفر از مردم شرکت خواهند کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این فعال سیاسی اظهار کرد: از اینکه در نمایشگاه امسال مشاهده می کنم که نسلی جدید و فعال در عرصه رسانه حضور دارند لذت می برم.

\n\n

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال جاری باتاکید بر اینکه در انتخابات امسال 50 میلیون نفر شرکت خواهند کرد گفت: در انتخابات امسال چه رسانه ها حضور داشته باشند چه حضور نداشته باشند،‌ جریان انتخابات آنقدر در کشور احساس شده است که در این دوره بیش از 50 میلیون نفر در انتخابات شرکت خواهند کرد.

\n\n

این فعال سیاسی با بیان اینکه دشمنان گذشته کشور از بین رفته اند و آن‌ها که تحریم می کردند دیگر نیستند، ادامه داد: در انتخابات امسال رقابت ها نیز با شدت قوی تری پیگیری می شود و مردم حتما در این انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

\n\n

غرضی با اشاره به نقش رسانه در جذب حداکثری مردم و مشارکت آن‌ها در انتخابات پیش رو گفت: اگر رسانه ها بتوانند منویات کشور را در کنار منویات نماینده نامزدهای انتخاباتی برای مردم تدوین نمایند قطعا بر مشارکت آن‌ها می افزایند.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه نباید نگران حضور مردم در انتخابات باشیم، افزود: باید نگران این باشیم که کدام نماینده با کدام هدف به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کند در این صورت است که رسانه ها وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند.

\n\n

 

\n\n

منبع: ایسنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر