جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: دفتر آیت‌الله صانعی در نجف‌آباد که سه‌شنبه شب گذشته در پی هجوم افراد ناشناس و آتش‌سوزی خسارت دیده بود، بازسازی و مرمت شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشت: حجت‌الاسلام شیخ محمود خطیب مسئول دفتر آیت‌الله صانعی در نجف‌آباد گفت: در پی وقوع این حادثه شیشه درهای ورودی این دفتر شکسته و قسمت‌های داخلی ساختمان بر اثر آتش‌سوزی خسارت دیده بود که ظرف 24 ساعت مرمت شد.
کد خبر: ۱۶۶۵۱
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۴

فکرشهر: دفتر آیت‌الله صانعی در نجف‌آباد که سه‌شنبه شب گذشته در پی هجوم افراد ناشناس و آتش‌سوزی خسارت دیده بود، بازسازی و مرمت شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشت: حجت‌الاسلام شیخ محمود خطیب مسئول دفتر آیت‌الله صانعی در نجف‌آباد گفت: در پی وقوع این حادثه شیشه درهای ورودی این دفتر شکسته و قسمت‌های داخلی ساختمان بر اثر آتش‌سوزی خسارت دیده بود که ظرف 24 ساعت مرمت شد.

\n\n

وی با اشاره به پیگیری مقام‌های دولتی افزود: مسئولان شهرستان نجف‌آباد بخصوص فرماندار و فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در محل، ضمن اظهار تأسف از این حادثه، اعلام کردند بطور جدی پیگیر این موضوع هستند و همچنیین دستور بازسازی محل را دادند.

\n\n

حجت‌الاسلام خطیب با تاکید بر اینکه جامعه ما نیاز به آرامش و اتحاد و همدلی دارد، ابراز امیدواری کرد که از این اتفاق‌ها دیگر رخ ندهد و همه تحمل شنیدن صداهای مختلف را داشته باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر