چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: حق انتخاب کردن و انتخاب شدن نباید محدود شود و این وظیفه مهم ستاد انتخابات است که باید حق‌الناس را رعایت کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در حاشیه افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: تا پیش از افتتاح ستاد انتخابات، فعالیت این ستاد بانظم خاصی در حال انجام بوده و امور آموزشی و تدارکاتی بدون مشکلی خاصی پیگیری شده است.\n\nوی تأکید کرد: ستاد انتخابات نقش اساسی در برگزاری باشکوه انتخابات دارد و این ستاد باید کاری کند تا حق‌الناس از نظر حق انتخاب شوندگان و انتخاب‌کنندگان رعایت شود.
کد خبر: ۱۶۶۷۴
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: حق انتخاب کردن و انتخاب شدن نباید محدود شود و این وظیفه مهم ستاد انتخابات است که باید حق‌الناس را رعایت کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در حاشیه افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: تا پیش از افتتاح ستاد انتخابات، فعالیت این ستاد بانظم خاصی در حال انجام بوده و امور آموزشی و تدارکاتی بدون مشکلی خاصی پیگیری شده است.

\n\n

وی تأکید کرد: ستاد انتخابات نقش اساسی در برگزاری باشکوه انتخابات دارد و این ستاد باید کاری کند تا حق‌الناس از نظر حق انتخاب شوندگان و انتخاب‌کنندگان رعایت شود.

\n\n

استاندار بوشهر بابیان اینکه زمینه برای تحقق حماسه‌ای دیگر از مردم در استان بوشهر فراهم است، بیان داشت: رسالت ستاد انتخابات این است که یک انتخابات رقابتی، شفاف و عادلانه و قانونی را برگزار کنیم تا مورد رضایت خداوند نیز واقع شود.

\n\n

سالاری بیان کرد: عملکرد ستاد انتخابات باید به‌گونه‌ای باشد که مردم بدانند انتخابات تابع سلایق سیاسی نشده و در پایان انتخابات قضاوت مردم ملاک مهمی برای ارزیابی عملکرد ستاد انتخابات خواهد بود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی با بیان اینکه در انتخابات رعایت حق‌الناس ضروری است، اظهار داشت: اگر حق انتخاب شدن به میزان کافی و کامل با دقت بالا و بدون تضییع حق حتی یک نفر صورت گیرد بخش قابل‌توجهی از مسائل انتخابات به‌خوبی حل می‌شود.

\n\n

استاندار بوشهر گفت: اگر انتخاب‌شوندگان را محدود کنیم به‌حق انتخاب کردم هم ضربه وارد می‌شود و باوجود فضای تعاملی که در استان بوشهر وجود دارد باید طوری عمل کنیم که پس از انتخابات صرف‌نظر از هر نتیجه‌ای که به دست بیایید تحسین مردم نیز به دنبال ما باشد.

\n\n

سالاری گفت: حق انتخاب کردن و انتخاب شدن نباید محدود شود و این وظیفه مهم ستاد انتخابات است که باید حق‌الناس را رعایت کند.

\n\n

وی ابراز امیدواری کرد انتخاباتی رقابتی و بدون حاشیه در استان بوشهر برگزار شود تا شاهد حماسه مردم و عملکرد مثبت در کارنامه ستاد انتخابات باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر