پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: روزنامه کیهان، تقدیر دبیرکل سازمان ملل از اقدامات آل سعود در یمن را دستمایه مطلب ستون «گفت و شنود» خود قرار داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، کیهان نوشت:\n\n«گفت: بان کی مون دبیرکل سازمان ملل از اقدامات انسان‌دوستانه آل سعود در یمن قدردانی کرد!\n\nگفتم: اگر بان‌ کی مون قتل‌عام زنان و کودکان و مردم بی‌پناه را «انسان‌دوستانه»! نداند که دبیر کل سازمان ملل نمی‌شود!\n\nگفت: یعنی این مردک یک ذره غیرت و انسانیت و شرافت در همه وجودش پیدا نمی‌شود؟!
کد خبر: ۱۶۶۸۰
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: روزنامه کیهان، تقدیر دبیرکل سازمان ملل از اقدامات آل سعود در یمن را دستمایه مطلب ستون «گفت و شنود» خود قرار داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، کیهان نوشت:

\n\n

«گفت: بان کی مون دبیرکل سازمان ملل از اقدامات انسان‌دوستانه آل سعود در یمن قدردانی کرد!

\n\n

گفتم: اگر بان‌ کی مون قتل‌عام زنان و کودکان و مردم بی‌پناه را «انسان‌دوستانه»! نداند که دبیر کل سازمان ملل نمی‌شود!

\n\n

گفت: یعنی این مردک یک ذره غیرت و انسانیت و شرافت در همه وجودش پیدا نمی‌شود؟!

\n\n

گفتم: اگر یک مثقال از این اجناس که می‌گویی در دکان وجود او یافت می‌شد که آل سعود وحشی و خونریز را «انسان‌دوست» معرفی نمی‌کرد.

\n\n

گفت: حالا خوبه که آل سعود می‌داند چه‌کاره است و این حرف‌ها را خودش هم باور ندارد!

\n\n

گفتم: وکیل مدافع یک دزد و قاتل که ده‌ها جنایت آشکار مرتکب شده بود در دفاع از موکلش به قاضی می‌گفت قربان این موکل من یک انسان باشرف و انسان‌دوست و پاکدست و ... است! و دزد قاتل که از حرف‌های او تعجب کرده بود، بلند شد و به وکیل مدافع گفت: مرتیکه پدرسوخته پول وکالت را از من گرفته‌ای و داری از یکی دیگه که نمی‌شناسم کیه دفاع می‌کنی؟!»

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر