چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: حمایت از خانواده‌های زندانیان باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و در این زمینه رسانه‌ها، صداوسیما و هنرمندان می‌توانند در این زمینه کمک‌های مؤثری کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسین رزمجو ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و  فرهنگی استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از خانواده‌های زندانی تمهیدات لازم برای پوشش حمایتی از خانواده‌های زندانیان ضروری به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۱۶۷۲۷
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: حمایت از خانواده‌های زندانیان باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و در این زمینه رسانه‌ها، صداوسیما و هنرمندان می‌توانند در این زمینه کمک‌های مؤثری کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسین رزمجو ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و  فرهنگی استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از خانواده‌های زندانی تمهیدات لازم برای پوشش حمایتی از خانواده‌های زندانیان ضروری به نظر می‌رسد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه حمایت از خانواده‌های نیازمند و زندانیان می‌تواند به مبارزه به بزهکاری کمک کند، افزود: خدمات مشاوره‌ای، توان‌بخشی، بهداشتی و آموزشی و حمایت‌های مالی باید به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و مستمر در اختیار این خانواده‌ها قرار گیرد.

\n\n

رزمجو تصریح کرد: حمایت از خانواده‌های زندانیان باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و در این زمینه رسانه‌ها، صداوسیما و هنرمندان می‌توانند در این زمینه کمک‌های مؤثری کنند.

\n\n

به نوشته ی فارس، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با تأکید به اینکه آموزش خانواده‌های زندانیان باید در دستور کار نهادهای مربوط قرار بگیرد، افزود: مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد  نیز در این زمینه می‌تواند عامل مؤثری در توانمندسازی خانواده‌ها در مبارزه با بزهکاری باشد.

\n\n

وی تصریح کرد: ما به دنبال حمایت و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد هستیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر