پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
یک اولین دیگر برای پزشکی دشتستان؛
فکرشهر: لازم به ذکر است که هزینه انجام این عمل جراحی که طی طرح تحول نظام سلامت به رایگان در بیمارستان شهید گنجی انجام شده ، در مراکز خصوصی 20 میلیون تومان براورد می شود..
کد خبر: ۱۶۷۸۱
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: در یک عمل پزشکی دربیمارستان شهید گنجی برازجان ، مثانه یک بیمار بازسازی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، متخصص و جراح کلیه و مجاری  ادراری  بیمارستان شهید گنجی برازجان دراین باره گفت: بیمار 35 ساله ای که علی رغم تحمل اعمال جراحی متعدد ، شاهد اختلالات شدید کلیه و مجبور به دیالیز بود پس از یک اقدام نادر درمانی و با همکاری تیم اتاق عمل بیمارستان شهیدگنجی ، توانست عملکرد کامل سیستم ادراری خود را بدست آورد.

\n\n

 دکتر کیان امید بخش در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود : بیمار کلیه راست خود را از دست داده بود و کلیه چپ نیز بواسطه فیبروز شدید حالب، امکان انتقال ادرار از کلیه به مثانه را نداشت و طی عمل های قبلی صرفا قادر به دفع ادرار از طریق لوله و از سطح پوست بود که بعد از مراقبت بیمارستانی و پایدار شدن حال عمومی بیمار ، حالب با استفاده از مثانه بازسازی شده و بیمار قادر به دفع طبیعی ادرار و رهایی از دیالیز شد .

\n\n

لازم به ذکر است که هزینه  انجام این عمل جراحی که طی طرح تحول نظام سلامت به رایگان در بیمارستان شهید گنجی انجام شده ، در مراکز خصوصی 20 میلیون تومان براورد می شود .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر