پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: آیین‌نامه سهم یک درصدی ورزش از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای تأمین اعتبارات لازم ابلاغ شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، امیر رضا خادم در نشست با مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: این اعتبارات نقش مهمی در توسعه ورزش و برنامه‌های جوانان دارد.\n\nوی بااشاره به این‌که اعتبارات عمرانی جوابگوی تکمیل طرح‌های ورزشی نیست، افزود: استان‌هایی که از صنایع مهم مانند نفت، گاز و پتروشیمی برخوردار هستند باید از این ظرفیت برای توسعه طرح‌های ورزشی استفاده کنند.
کد خبر: ۱۶۷۸۷
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: آیین‌نامه سهم یک درصدی ورزش از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای تأمین اعتبارات لازم ابلاغ شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، امیر رضا خادم در نشست با مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: این اعتبارات نقش مهمی در توسعه ورزش و برنامه‌های جوانان دارد.

\n\n

وی بااشاره به این‌که اعتبارات عمرانی جوابگوی تکمیل طرح‌های ورزشی نیست، افزود: استان‌هایی که از صنایع مهم مانند نفت، گاز و پتروشیمی برخوردار هستند باید از این ظرفیت برای توسعه طرح‌های ورزشی استفاده کنند.

\n\n

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان بر توجه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به حمایت از تیم‌ها و قهرمانان ورزشی تاکید کرد وگفت: صنایع توانمند استان بوشهر باید از توانمندی‌های بالای ورزشی این استان حمایت کنند تا ضمن حل مشکلات این حوزه، ورزشکاران تشویق شوند.

\n\n

خادم همچنین بااشاره به توسعه سازمان‌های مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان، یادآور شد: استان بوشهر اکنون 8 سازمان مردم نهاد دراین عرصه دارد و با توجه به این‌که16 سمن دیگر درحال ثبت هستند، ایجاد این سازمان‌ها در استان بوشهر روند مطلوبی دارد.

\n\n

استاندار بوشهر نیز با بیان این‌که بیش از 90 درصد جمعیت روستایی استان بوشهر از فضای ورزشی بهره‌مند می‌شوند گفت: 90 درصد جمعیت روستایی این استان از فضای ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

\n\n

مصطفی سالاری گفت: در راستای تحقق مطالبات مردم سال گذشته روستاهای بالای ‌هزار نفر جمعیت استان بوشهردارای زمین مینی‌فوتبال شدند و امسال نیز روستاهای بالای 500 نفر جمعیت از این مکان ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

\n\n

وی افزود: تا پایان سال تعداد زمین‌های مینی فوتبال به 250 زمین می رسد که به این ترتیب بیش از 90 درصد جمعیت روستایی و 97 درصد جمعیت شهری از زمین مینی فوتبال بهره‌مند خواهند شد.

\n\n

استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر بازگرداندن خانه جوانان به اداره کل ورزش و جوانان گفت: این خانه‌ها که در بیشترشهرها وجود دارد باید به اداره کل ورزش و جوانان برگردانده شود تا در اختیار سازمان‌های مردم نهاد قرار گیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر