پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
فکرشهر: فرماندار شهرستان عسلویه از احداث آب‌شیرین‌کن با ظرفیت 7 هزار مترمکعب در عسلویه خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالله نادری ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان عسلویه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج الگوی تلاش و توسعه است و همه مسئولان باید این فرهنگ جهادی را در تمام امور سرلوحه خدمت رسانی به مردم قرار دهند.\n\nوی افزود: در این هفته همه دستگاه‌های شهرستان به صورت هماهنگ در اجرای باشکوه مراسم شرکت فعال داشته باشند و همکاری لازم برای اجرای مراسم با نهادهای مسئول داشته باشند.
کد خبر: ۱۶۸۰۴
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان عسلویه از احداث آب‌شیرین‌کن با ظرفیت 7 هزار مترمکعب در عسلویه خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان عسلویه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج الگوی تلاش و توسعه است و همه مسئولان باید این فرهنگ جهادی را در تمام امور سرلوحه خدمت رسانی به مردم قرار دهند.

\n\n

وی افزود: در این هفته همه دستگاه‌های شهرستان به صورت هماهنگ در اجرای باشکوه مراسم شرکت فعال داشته باشند و همکاری لازم برای اجرای مراسم با نهادهای مسئول داشته باشند.

\n\n

ایستگاه کتاب در ادارات دایر شود

\n\n

نادری با یادآوری هفته کتاب و کتاب‌خوانی تاکید کرد: با ایجاد ایستگاه‌های کتاب در ادارت شهرستان زمینه توجه و ایجاد انگیزه در مردم ایجاد شود، همچنین تلاش شود فرهنگ کتاب‌خوانی جان تازه‌ای بگیرد.

\n\n

وی با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی ریشه در پایین بودن سطح دانش و مطالعه افراد دارد گفت: امکانات و زیر ساخت لازم برای پیشبرد فرهنگ کتاب‌خوانی به صورت کافی در شهرستان موجود است، ولی باید نگاه کیفیتی این حوزه را تقویت کرد، و نگرش‌های جدیدی را در این زمینه ایجاد کرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس شورای سلامت شهرستان عسلویه نیز گفت: با اقدامات صورت گرفته مرکز بهداشتی درمانی چاه مبارک برای خدمت‌رسانی به مردم به صورت شبانه روزی خواهد شد تا خدمت رسانی در حوزه سلامت در بخش چاه مبارک شکل مطلوب‌تری به خود بگیرد.

\n\n

فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به ترویج روحیه شادی و نشاط در دولت تدبیر امید اظهار کرد: با تدابیر مناسب دکتر سالاری استاندار بوشهر مسابقات سراسری فجر امید در تمامی نقاط شهرستان انجام خواهد شد تا روحیه تلاش، مشارکت و امید واری در بین جوانان استان تقویت شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در کنار صنعت بخش کشاورزی شهرستان بسیار فعال است افزود: کشاورزی شهرستان نیازمند توجه اساسی نسبت به گذشته است و باید کمیته‌ای برای رفع مشکلات و معضلات بخش کشاورزی در شهرستان تشکیل شود.

\n\n

فرماندار شهرستان عسلویه از احداث آب‌شیرین‌کن با ظرفیت 7 هزار مترمکعب در عسلویه خبر داد و با تاکید بر مدیریت صحیح مصرف آب در شهرستان تصریح کرد: با توجهات دکتر سالاری  استاندار بوشهر، احداث آب شیرین‌کن با ظرفیت 7 هزار مترمکعب در عسلویه احداث خواهد شد تا آب مصرفی شهرستان شکل مناسب‌تری به خود بگیرد و خدمت‌رسانی به مردم تسریع داده شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر