جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: هنگام ورود وزیر کشور دولت اصلاحات به سالن چند نفری با سر دادن شعارهایی به سمت وی هجوم بردند که موجب شد عمامه وی از سر او بیافتد...
کد خبر: ۱۶۸۳۴
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: حضور وزیر کشور دولت اصلاحات در ورامین با حاشیه ‌هایی مواجه شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام موسوی لاری که عصر پنجشنبه برای سخنرانی در جمع اصلاح‌طلبان ورامین به این شهر سفر کرده بود، در هنگام ورود به سالن همایش با دلواپسانی مواجه شد که به دنبال ممانعت از سخنرانی وی بودند.

\n\n

هنگام ورود وزیر کشور دولت اصلاحات به سالن چند نفری با سر دادن شعارهایی به سمت وی هجوم بردند که موجب شد عمامه وی از سر او بیافتد.

\n\n

موسوی لاری طی سخنانی در این همایش گفت:‌ تفکری که بگوید فقط باید از من پیروی کنی، تفکری داعشی است. راهی را نرویم که چهره جمهوری اسلامی را همچون داعش جلوه دهیم.

\n\n

به نوشته ی ایلنا، مشاور رییس دولت اصلاحات تاکید کرد: ما وظیفه داریم از جمهوری اسلامی به گونه ای دفاع کنیم که ثابت کنیم جمهوری اسلامی مساوی منطق است. اما عده ای در داخل عملکردشان اینگونه نیست.

\n\n

حمله افراطی ها به موسوی لاری در ورامین + عکس

\n\n

حمله افراطی ها به موسوی لاری در ورامین + عکس

\n\n

حمله افراطی ها به موسوی لاری در ورامین + عکس

\n\n

دستور وزیر کشور به استاندار تهران

\n\n

وزیر کشور طی نامه ای به استاندار تهران خواستار رسیدگی به ماجرای حمله به حجت الاسلام موسوی لاری در ورامین شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، متن نامه وزیر کشور در زیر می آید:

\n\n

بسم الله الرحمن الرحیم
\nجناب آقای مهندس هاشمی
\nاستاندار محترم تهران
\nسلام علیکم
\nبا انتشار اخباری مبنی بر برهم خوردن  تجمعی قانونی در ورامین لازم است در اسرع وقت موضوع را بررسی نموده و در صورت صحت وقوع چنین اتفاقی که نقض حقوق شهروندی  و مغایر با فضای آرام  همراه با همدلی  و  همبستگی ملی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه  و حماسی  می باشد ،ضمن شناسائی متخلفین نسبت به معرفی آنها به مراجع قضائی اقدام شود.
\nعبدالرضا رحمانی فضلی
\nوزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر