پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر خبر داد:
فکرشهر: مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: با فعال شدن سامانه 111 در استانداری بوشهر که با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم راه‌اندازی شده پس از بررسی مشکلات...
کد خبر: ۱۶۸۶
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: با فعال شدن سامانه 111 در استانداری بوشهر که با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم راه‌اندازی شده  پس از بررسی مشکلات، موضوعات مهم با برقراری ملاقات با استاندار محترم بوشهر پیگیری می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، کریم جعفری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  سامانه 111 استانداری بوشهر پاسخگوی مطالبات مردمی است اظهار کرد: این سامانه که نظارت کامل بر دستگاههای اجرای دارد و پاسخگوی شکایات مردم ازادارات است راه اندازی شده و مردم می‌توانند مشکلات و مطالبات خود را بصورت شبانه‌روزی با این سامانه در میان بگذارند.

 وی با اشاره به اینکه سامانه 111 پس از ضبط صدا برای پاسخگویی از سوی مسئولان پیگیری می‌شود تصریح کرد: مراجعین پس از اعلام  خواسته خود  ضبط و تدوین می‌شود و کد رهگیری در اختیار اشخاص قرار می‌گیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهرتصریح کرد: پس از اعلام خواسته‌ها و مطالبات از سوی مردم در یک مدت معین کوتاه موضوع بررسی و نتیجه آن به شخص مورد نظر اعلام می‌شود و موضوعات مهم با تعیین وقت برای ملاقات با استاندار محترم بوشهر پیگیری می‌شود.

جعفری  افزود: تمام خواسته‌ها و مشکلاتی که از طریق سامانه 111 اعلام می‌شود با همکاری اداره کل بازرسی استانداری بوشهر پیگیرهای لازم صورت می‌گیرد و مسئول اداره ذیربط موظف به  پاسخگویی  مطالبات مردم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر