جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: فروش انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان از مرز یک میلیارد و صد میلیون تومان گذشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، فروش انیمیشن «شاهزاده روم» که از 13 آبان به نمایش عمومی در آمد از مرز یک میلیارد و صد میلیون تومان گذشت.
کد خبر: ۱۷۱۴۸
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۸

فکرشهر: فروش انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان از مرز یک میلیارد و صد میلیون تومان گذشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فروش انیمیشن «شاهزاده روم» که از 13 آبان به نمایش عمومی در آمد از مرز یک میلیارد و صد میلیون تومان گذشت.

\n\n

 "شاهزاده روم" به کارگردانی هادی محمدیان انیمیشن سینمایی با موضوع مادر امام زمان (عج) است که پیش از این در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و بازخوردهای بسیاری داشت. این انیمیشن در کشورهای عربی از جمله لبنان و عراق اکران شده و مورد استقبال مردم این کشورها نیز قرار گرفته است. این اثر کیفیت منحصر به فردی در بین انیمیشن‌های ایرانی دارد و از ویژگی‌های این کار پرداختن به برهه‌ای از زندگی مادر امام زمان (عج) در روم است. 
\n  
\nشاهزاده روم داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است. سرنوشت این بانوی پاکدامن به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند،این پرنسس مسیحی نهایتاً پس از آنکه به همسری امام یازدهم شیعیان در می‌آید، مادر منجی بشریت می‌شود...    
\n  
\nاین فیلم همزمان با تهران در قزوین، ساری، آمل، بابل، اهواز، کاشان، مشهد، همدان، سنندج، ارومیه، بوشهر، کرج، اصفهان، شهرضا، شیراز، کرمانشاه، یزد، قم، رشت، بجنورد، اردبیل، بندرعباس، سمنان، شاهرود، کرمان، اراک، تبریز، زنجان، خرم آباد، شهرکرد، بروجرد، گرگان، شهریار، ورامین و بیرجند روی پرده رفته است. 
\n  
\nگفتنی است با توجه به تجربه پایین سینمای ایران در ساخت انیمیشن، شاهزاده روم تاکنون به فروش چشمگیری دست یافته است. 

\n\n

منبع: میزان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر