جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقات رده‌بندی و فینال دومین دوره جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس با حضور موسویان؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و آقای کریمی قدوسی؛ مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای عصر شنبه ٧ آذرماه ١٣٩٤در مجتمع فرهنگی ورزشی آرش میر اسماعیلی تهران به کار خود پایان داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل ازروابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این مسابقات در رشته «فیفا برای PC»، نوید برهانی از بوشهر، خشایار صفوی از اصفهان پوریا گلستانی از تهران، منصور بوتکلی از گیلان نفرات اول تا چهارم شدند.
کد خبر: ۱۷۱۵۲
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۶

فکرشهر: مسابقات رده‌بندی و فینال دومین دوره جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس با حضور موسویان؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و آقای کریمی قدوسی؛ مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای عصر شنبه ٧ آذرماه ١٣٩٤در مجتمع فرهنگی ورزشی آرش میر اسماعیلی تهران به کار خود پایان داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل ازروابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این مسابقات در رشته «فیفا برای PC»، نوید برهانی از بوشهر، خشایار صفوی از اصفهان پوریا گلستانی از تهران، منصور بوتکلی از گیلان نفرات اول تا چهارم شدند.

\n\n

همچنین بر اساس آرای هیات داوران، نوید برهانی از بوشهر، سید فتاح پروانه از گیلان، پدرام تپرنگ از البرز، هادی دیناروند از لرستان عناوین اول تا چهارم رشته «فیفا برای اکس‌باکس» را به خود اختصاص دادند.

\n\n

محمد کمالی قالیباف از مشهد، سینا احمدی از تهران، حسین پاچانی از تهران و مجتبی قشقایی از تهران در رشته «PES برای اکس‌باکس» و در رشته «PES برای PC» نیز محمد کمالی قالیباف از مشهد، مجید رضایی از قم، امیر حسین احمدی از تهران و سینا احمدی از تهران به ترتیب اول تا چهارم شدند.

\n\n

در رشته «گلدن کاپ» ابوالفضل فلاحی از کرمان، امیر بازغی از گیلان، میثم بهشتی از مازندران و محمود جلیلوند از البرز به ترتیب اول تا چهارم شدند.

\n\n

همچنین علی نکویی از اصفهان، امین امیدی نژاد از تهران، عرفان جمشیدی از خوی و رضا گوهری از خراسان شمالی در رشته «DOTA 2 انفرادی» و در رشته «ارتش‌های فرازمینی» مهدی کشاورزیان از تهران، میکائیل مختاری از خراسان جنوبی، مهدی تقوی از خراسان جنوبی و علیرضا طبسی از قم عناوین اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

\n\n

منبع: خبرآنلاین

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر