چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش اعتبار نیز مشکل دانشکده کشاورزی دشتستان را رفع نمی‌کند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شنبه شب در بازدید از دانشکده کشاورزی دشتستان اظهار داشت: این دانشکده با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که برای رفع این مشکلات و رضایتمندی دانشجویان و اساتید و مردم شهرستان دشتستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.\n\nوی یادآور شد: از مشکلات مهم این دانشکده این است که در سال‌های اخیر، تعداد دانشجویان کاهش یافته و حتی با افزایش اعتبارات نیز موفقیتی حاصل نخواهد شد.
کد خبر: ۱۷۳۲۳
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش اعتبار نیز مشکل دانشکده کشاورزی دشتستان را رفع نمی‌کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شنبه شب در بازدید از دانشکده کشاورزی دشتستان اظهار داشت: این دانشکده با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که برای رفع این مشکلات و رضایتمندی دانشجویان و اساتید و مردم شهرستان دشتستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

\n\n

وی یادآور شد: از مشکلات مهم این دانشکده این است که در سال‌های اخیر، تعداد دانشجویان کاهش یافته و حتی با افزایش اعتبارات نیز موفقیتی حاصل نخواهد شد.

\n\n

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات زیادی با وزیر و سایر مسئولان ارشد وزارتخانه گرفته‌ایم و راهکارهای مختلفی برای رفع مشکلات این دانشکده ارزشمند ارائه کرده‌ایم.

\n\n

موسوی‌نژاد اضافه کرد: سال گذشته 80 درصد اعتبارات دانشکده کشاورزی دشتستان جذب شد و امسال 100 درصد اعتبارات این دانشکده به طور کامل جذب خواهد شد.

\n\n

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات کنونی کشور و وجود تورم و کمبود اعتبارات، جذب اعتبار جدید برای این دانشکده سخت خواهد بود ولی با این وجود ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

\n\n

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت آموزش عالی، اعتبارات دانشگاه‌ها را به سازمان برنامه و بودجه می‌دهد و این سازمان هم بر اساس آیتم‌های لازم این اعتبارات را تخصیص می‌دهد.

\n\n

موسوی‌نژاد گفت: با نوبخت معاون رئیس جمهور نشست بسیار خوبی در مورد دانشکده کشاورزی برگزار کردیم و قول مساعد داد که مشکلات دانشکده کاملا رفع شود.

\n\n

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم که کارگروهی برای رفع مشکلات دانشکده تشکیل و راهکارهای لازم در این کارگروه و کمیته‌های تخصصی مطرح شود.

\n\n

موسوی‌نژاد افزود: با افزایش تعداد موسسات غیر انتفاعی و علمی کاربردی، تعداد دانشجویان این دانشکده هر سال کمتر شده و این مسئله از عوامل مهم مشکلات اخیر دانشکده کشاورزی برازجان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر