پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس نقشه های هواشناسی وزش بادهای شمالی، تلاطم دریا و کاهش میزان دما تا ...
کد خبر: ۱۷۳۳۸
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس نقشه های هواشناسی وزش بادهای شمالی، تلاطم دریا و کاهش میزان دما تا روز سه شنبه ادامه می یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد و در برخی از منطقه ها همراه با مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

\n\n

وی اضافه کرد: دراین مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی و با سرعت 14 تا 46 کیلومتر در ساعت است که در برخی از ساعت ها به 54 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

\n\n

مساعدی ادامه داد: همچنین در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 120 تا 210 سانتی متر پیش بینی می شود که در برخی از ساعت ها به 270 سانتی متر نیز خواهد رسید.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: با توجه به مواج بودن دریا شناورهای سبک و تفریحی باید از تردد در دریا پرهیز و سایر شناورها نیز باید با رعایت نکته های ایمنی به دریا بروند.

\n\n

وی گفت: در 24 ساعت گذشته شهرستان های دیلم و عسلویه با پنج و 36 درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین میزان دما را تجربه کردند و جزیره خارگ و شهرستان جم با 97 و عسلویه با 36 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشتند.

\n\n

مساعدی در باره میزان بارش شبانه روز گذشته در استان بوشهر گفت: شهرستان گناوه با 7.1 و جم با دو دهم میلی متر به ترتیب بیشترین و کمترین میزان بارش را داشتند.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به بارش 5.4 میلی متری در دیلم بیان کرد: در این مدت در جزیره خارگ، برازجان، دیر به ترتیب 3.3، 4.4 و 3.6 میلی متر باران بارید.

\n\n

وی افزود: میزان بارش درهر کدام از شهرهای اهرم، خورموج و کنگان دو دهم میلی متر گزارش شد.

\n\n

مساعدی بیان کرد: هم اکنون دمای هوا در شهر بوشهر 12 و میزان رطوبت هوا 35 درصد است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر