جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ظرفیت خوابگاهی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در یکسال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در جمع مسئولان انجمن‌های فعال دانشگاه خلیج فارس با بیان اینکه عمده مسائل مطرح شده مربوط به مشکلات مالی است، اظهار داشت: تا حد توان بودجه‌ای برای تامین نیازهای دانشگاه درنظر گرفته شده و بخشی از تخصیصات مربوط به مشکلاتی مالی است مه در کشور وجود دارد.
کد خبر: ۱۷۳۶۹
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ظرفیت خوابگاهی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در یکسال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در جمع مسئولان انجمن‌های فعال دانشگاه خلیج فارس با بیان اینکه عمده مسائل مطرح شده مربوط به مشکلات مالی است، اظهار داشت: تا حد توان بودجه‌ای برای تامین نیازهای دانشگاه درنظر گرفته شده و بخشی از تخصیصات مربوط به مشکلاتی مالی است مه در کشور وجود دارد.

\n\n

وی به پیوند بین صنعت و دانشگاه تاکید کرد و افزود: یکی از مشکلات دانشجویان نداشتن امنیت شغلی پس از تحصیل بود که با برقراری پیوند بین صنعت و دانشگاه می‌توان فرصت‌های خوبی را به وجود آورد.

\n\n

استاندار بوشهر با بیان اینکه دانشجویان باید روحیه مطالبه‌گری داشته باشند بیان کرد: دانشجو می‌تواند صدای رسای یک استان برای رسیدن به حق و حقوق خود در کشور باشند و نباید صحبت هایش موجب برچسب خوردن آن ها شود.

\n\n

سالاری با بیان اینکه دو شاهکار بزرگ صنعت ایران پس از انقلاب در استان بوشهر وجود دارد گفت: با در استان میزبان صنعت هستیم و رابطه خوب بین صنعت و استان است که می تواند تحولی در ابعاد مختلف استان شاهد باشیم.

\n\n

وی بیان کرد: انجمن‌ها با سلیقه‌های مختلف در دانشگاه‌ها فعال هستند و این نباید موجب اختلاف شود بلکه با گفتگو می توان مشکلات را حل کرد و به بیرون از دانشگاه نکشاند.

\n\n

استاندار بوشهر با شاره به اینکه از برگزاری همایش های علمی در دانشگاه حمایت می کنیم خاطرنشان کرد: از هیچ فعالیتی در چارچوب قانون جلوگیری نخواهیم کرد.

\n\n

سالاری گفت: با وجود محدودیت‌های مالی، دانشگاه خلیج فارس توانسته موفقیت‌های خوبی را در زمینه‌های مختلف رفاهی، علمی و آموزشی داشته است.

\n\n

وی از رشد ۴۰ درصدی خوابگاه های این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: هیچ دانشجوی روزانه نیازمند به خوابگاه بدون خوابگاه نمانده است.

\n\n

استاندار بوشهر در پاسخ به سوالات یکی از دانشجویان مبنی بر انجام برخی کارها توسط دولت بر ضد شعارهای انتخاباتی روحانی بوده است، عنوان کرد: رئیس جمهور هیچ فعالیتی خلاف شعارهای انتخاباتیش نداشته است و از ابتدای فعالیت خود نقد پذیر بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر