جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بوشهر در مانور سراسری سامانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند و با کم و کیف برگزاری انتخابات الکترونیکی آشنا شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه مانور سراسری سامانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه برگزار شد اظهار داشت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها با شرکت در این مانور خود را آماده برگزاری انتخابات هفتم اسفند کردند.
کد خبر: ۱۷۳۹۸
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بوشهر در مانور سراسری سامانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند و با کم و کیف برگزاری انتخابات الکترونیکی آشنا شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه مانور سراسری سامانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه برگزار شد اظهار داشت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها با شرکت در این مانور خود را آماده برگزاری انتخابات هفتم اسفند کردند.

\n\n

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزود: در این مانور تمرینی که 5 ساعت به طول کشید فرایندهای مختلف انتخابات اجرا شد تا مجربان با کم و کیف برگزاری انتخابات الکترونیکی بیشتر آشنا شوند.

\n\n

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: مانور مذکور در آستانه صدور دستور وزیر کشور مبنی بر شروع انتخابات انجام شد و فرایندهایی همچون اعلام وصول دستور، معرفی معتمدین به هیئت نظارت و تشکیل هیئت اجرایی اجرا شد.

\n\n

موسوی در پایان گفت: ستاد انتخابات استان بوشهر با تشکیل جلسات مستمر و رصد تمامی مسائل مربوط به انتخابات در تلاش است زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و سالم را فراهم کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر