چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: برخی‌ها در روز دانشجو به تطهیر فتنه‌گران پرداختند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام و قرآن امری لازم و ضروری است که موجبات سعادت دنیوی و اخروی انسان می‌شود.
کد خبر: ۱۷۴۱۵
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۳

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: برخی‌ها در روز دانشجو به تطهیر فتنه‌گران پرداختند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام و قرآن امری لازم و ضروری است که موجبات سعادت دنیوی و اخروی انسان می‌شود.

\n\n

وی در ارتباط با سبک زندگی اسلامی سخنانی را بیان داشت و در اهمیت تعلیم و تربیت فرزندان افزود: برترین و بالاترین ارث پدر و مادر برای فرزندان ادب و تربیت دینی است، بهترین بذل و بخشش پدر و مادر به فرزندان تربیت است.

\n\n

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه پدر و مادر باید اهل عمل باشند، خاطرنشان کرد: پدر و مادر، خودشان باید عامل به واجبات و ترک محرمات باشند که کلام و گفتار آنان در فرزندان تاثیر کند، اگر پدر و مادر خلق و خوی اسلامی نداشته باشند چگونه فرزندان را با اخلاق اسلامی آشنا کنند.

\n\n

هاشمی‌نژاد در خطبه دوم به سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب اشاره کرد و یادآور شد: در 20 آذر سال 60 عالم ربانی و معلم اخلاق شهید آیت‌الله دستغیب توسط منافقین به شهادت رسید، شهید دستغیب انسان وارسته و از نظر معنوی کم‌نظیر بود که حضرت امام (ره) ایشان را معلم اخلاق و مهذب نفوس نامید.

\n\n

وی بیان کرد: شهید دستغیب درباره مقام معظم رهبری فرمود: «ایشان فردی خدایی است هواپرست و پست‌طلب نیست و قدرت نمی‌خواهد.»

\n\n

امام جمعه عسلویه با اشاره به تقدیم اولین شهید حرم در استان بوشهر گفت: شهید احمدی جوان تقدیم اهل بیت (ع) شد، شهدای ما اهل دل و پاک هستند و این شهید عزیز مایه افتخار خانواده، شهر، دیار، استان و کشور است.

\n\n

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: وصیتنامه این شهید دارای یک دنیا معنا و معرفت است، در وصیتنامه‌اش به لباس مقدس پاسداری افتخار می‌کند و می‌نویسد از اعماق وجودم به آن اعتقاد دارم و افتخار می‌کنم شهید سفارش می‌کند که پشتیبان ولی فقیه باشید و هرکس از خط ولایت فقیه خارج شود از خط اهل بیت (ع) خارج شده است.

\n\n

وی به 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: در این روز شاهد برنامه‌ها و جلساتی بودیم، برخی در دانشگاه‌ها سخنرانی کردند این اشخاص سنگ امام (ره) به سینه می‌زنند و سخنان امام (ره) را می‌گویند اما عملشان جور دیگری است و در مقابل منویات رهبری و امام حاضر می‌ایستند.

\n\n

امام جمعه عسلویه ابراز داشت: این افراد، شعار راه امام (ره) می‌دهند اما جور دیگری عمل کرده و عوام فریبی می‌کنند.

\n\n

هاشمی‌نژاد افزود: مقام معظم رهبری حزب و گروه و طیف برایش مهم نیست انقلاب، نظام و مردم برایش مهم است، می‌آیند در دانشگاه سخنرانی می‌کنند و فتنه‌گران را تطهیر می‌کنند و می‌گویند فتنه‌گران زحمت کشیده‌اند.

\n\n

وی یادآور شد: کشور قوای سه‌گانه دارد، قوه قضاییه دارد، مگر دانشجوی ما بیدار نیست؛ حق را از ناحق تشخیص نمی‌دهد که اینها می‌خواهند او را آگاه کنند، مراقب باشند فضا را دست این افراد معلوم‌الحال ندهند و از نان دانشجو و دانشگاه استفاده ابزاری نکنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر