پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
تاخیر در پروازهای استان بوشهر به تریبون نماز جمعه رسید؛
فکرشهر: تاخیر در پروازهای استان بوشهر بالاخره به تریبون نماز جمعه رسید و باعث شد، نماینده ی ولی فقیه در استان نیز به این امر اعتراض کند...
کد خبر: ۱۷۴۳۰
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷

فکرشهر: تاخیر در پروازهای استان بوشهر بالاخره به تریبون نماز جمعه رسید و باعث شد، نماینده ی ولی فقیه در استان نیز به این امر اعتراض کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه ی امروز، با اشاره به گلایه شدید مردم بوشهر از وضعیت تأخیر در پروازهای این استان گفت: به مسئولان سازمان هواپیمایی اعلام می‌کنم، مردم بوشهر از وضعیت پروازهای این استان به شدت ناراضی هستند و هر چه زودتر این مشکل سامان یابد.

\n\n

  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: یکی از درخواست‌های جدی مردم از مسئولان، مشکل پروازهای این استان است که مدت‌هاست دچار تأخیر است.

\n\n

وی افزود: تیم‌هایی برای رسیدگی به این وضعیت مشخص شده‌اند و پس از بررسی معلوم شد منشأ این مشکلات، کمبود امکانات نبوده بلکه منشأ سوءمدیریت است.

\n\n

امام جمعه بوشهر یادآور شد: چقدر مردم این استان باید لطمه ببینند و فشارهای روحی و روانی را تحمل کنند؟ قیمت بلیت هواپیما که بی‌جهت قرار است گران شود و از آن طرف هم شاهد تأخیرهای غیراصولی هستیم، لذا مردم به شدت از این وضعیت گله‌مند هستند و این تذکر جدی را به مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری می‌دهم که این مشکل را برطرف کنند.

\n\n

صفایی بوشهری گفت: از نمایندگان مجلس استان بوشهر درخواست می‌کنم تا پایان هفته آینده گزارشی در مورد این وضعیت به مردم بدهند و از مسئولان هواپیمایی کشور با جدیت مطالبه مردم را دنبال کنند.

\n\n

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقاتی که در برخی دانشگاه‌های کشور در روز دانشجو افتاد، گفت: در ویژه برنامه‌های روز دانشجو حوادثی رخ داد که شاهد برخی حرمت‌شکنی‌ها نسبت به خط قرمزهای نظام بودیم و تأسف از این بالاتر که برخی شخصیت‌های سیاسی ـ فرهنگی نظامی در این امور مشارکت داشتند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی ادامه داد: نظام ما یک نور الهی است و برای ایجاد معنویت، اخلاق، تدین و عدالت براساس ولایتمداری و ولایت حرکت می‌کند و تمام آزادیخواهان و مظلومان جهان به ایران نگاه می‌کنند و به دنبال برنامه پیشرفت دینی، رشد معنویت اخلاقی و عدالت از افق ایران هستند.

\n\n

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: حال در فضای داخلی کشور عده‌ای که قدرت تحلیل صحیح ندارند و کوچک‌فکر هستند، در فضای دانشگاه، مقدسات نظام را خدشه‌دار می‌کنند و این اقدام آسیبی در جغرافیای نظام ایجاد می‌کند که هزینه‌هایی خواهد داشت.

\n\n

صفایی بوشهری اظهار داشت: قطعاً این نوع اندیشه و سخن، یک زمینه نفوذ و توقف در نظام ما ایجاد می‌کند، لذا عقلانیت سیاسی، رشد فرهنگی و قدرت بالای محاسبه‌گری این را می‌گوید که در تمام ساختارهای نظام، اندیشه‌های رهبری اعمال گردد.

\n\n

وی تأکید کرد: اگر کسی بخواهد در هر پست، لباس و مقام مسیر معین‌شده مقام معظم رهبری را خدشه‌دار کند، مردم ایران به شدت با او برخورد خواهند کرد.

\n\n

صفایی بوشهری بیان داشت: اگر بخواهیم کشوری با تمدنی عالی و نرخ رشد بالای توسعه و پیشرفت و الگو برای جهان داشته باشیم، باید در مسیر ولایت حرکت کنیم. هر کس در مسیر ولایت حرکت کرده، سالم مانده و اگر تخطی کرده، فضای خودحذفی ایجاد کرده است.

\n\n

امام جمعه بوشهر ادامه داد: این نظام مؤید به تأییدات الهی و امام زمان(عج) است و هر کس در مسیر انقلاب، آرمان و ارزش‌های انقلاب و در خط ولایت نباشد، دچار آسیب‌های شخصی و شخصیتی خواهد شد.

\n\n

وی با قدردانی از عوامل برگزاری جشنواره علامه بلادی اظهار داشت: کسانی که مدیریت این جشنواره را برعهده داشتند و کسانی که در این جشنواره آثاری ارائه کردند، برای استان بوشهر افتخار آفریدند و این جشنواره نشان از رشد علمی و حوزوی در استان بوشهر است.

\n\n

وی با قدردانی از آیت‌الله حسینی بوشهری و آیت‌الله آملی برای حضور در این جشنواره، ادامه داد: استان بوشهر در شرایط ویژه حوزوی قرار داشته و آینده روشنی دارد.

\n\n

امام جمعه بوشهر با اشاره به هفته وقف گفت: وقف صدقه جاریه‌ای است که تا هست، واقف حیاتی ثواب‌آفرین دارد و این یکی از موهبت‌های خداوند است که با مرگش، حیات آفرینش و ثواب او تمام نمی‌شود.

\n\n

وی بر توجه به موقوفات قرآنی و مراکز خدماتی ـ فرهنگی در استان بوشهر تأکید کرد.

\n\n

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن تجاوز ارتش و دولت ترکیه به خاک عراق گفت: به کشور ترکیه تذکر می‌دهیم که روش سیاسی خود در سرزمین‌های اسلامی را تغییر دهد.

\n\n

امام جمعه بوشهر بیان داشت: حمایت مالی و سیاسی از تروریست نه به سود ترکیه و نه اسلام است و سرانجام این روندی که ترکیه در پیش گرفته، بن‌بست بوده و به ضرر اسلام و مردم ترکیه است.

\n\n

صفایی بوشهری در پایان گفت: حمایت از داعش، خرید نفت به سرقت رفته مردم عراق و سوریه و حمایت از گروه‌های تکفیری، چاهی است که خود ترکیه در آن می‌افتد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر