جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال 330 روستای استان بوشهر به اینترنت پرسرعت خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مرتضی براری اظهار داشت: در سفر به استان بوشهر با آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان‌های مختلف این استان آشنا شدیم و برنامه‌ریزی لازم برای توسعه زیرساخت‌ها انجام شده است.
کد خبر: ۱۷۴۵۶
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال 330 روستای استان بوشهر به اینترنت پرسرعت خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مرتضی براری اظهار داشت: در سفر به استان بوشهر با آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان‌های مختلف این استان آشنا شدیم و برنامه‌ریزی لازم برای توسعه زیرساخت‌ها انجام شده است.

\n\n

وی افزود: در دو سال اخیر با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط استاندار بوشهر و با تامین اعتبارات لازم، اقدامات مناسبی در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه در توسعه تلفن ثابت و اینترنت روستایی و مناطق محروم انجام گرفته که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

\n\n

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، از مجموع 654 روستای استان بوشهر، 31 روستا فاقد تلفن ثابت بوده‌اند که در یک سال اخیر در 14 روستای استان شاهد ایجاد خط تلفن ثابت بوده‌ایم و امیدوار هستیم در سال جاری شاهد راه‌اندازی خط تلفن ثابت در تمامی روستاهای استان بوشهر باشیم.

\n\n

براری تصریح کرد: توسعه خدمات الکترونیکی توسعه اشتغال و بهبود و کسب و کار در استان‌های مختلف از برنامه‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که امیدوار هستیم به توفیقات لازم در این زمینه نیز برسیم.

\n\n

وی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های اینترنت و افزایش پهنای باند نیز از دیگر برنامه‌های مهم این وزارتخانه در استان‌های مختلف است که در سطح استان بوشهر نیز در این راستا اهتمام جدی داریم.

\n\n

براری از افزایش پهنای باند در دانشگاه خلیج فارس خبر داد و به فارس گفت: این مهم در سفر به استان بوشهر بررسی و مقرر شد به زودی محقق شود.

\n\n

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال 330 روستای استان بوشهر به اینترنت پرسرعت خبر داد و افزود: طی یک سال اخیر بیش از 135 روستای استان بوشهر از اینترنت برخوردار شدند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در یک سال آینده، 330 روستای دیگر استان بوشهر نیز از اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر