پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رزمایش مدافعان ولایت در با حضور بیش از پنج‌هزار نیرو در استان بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، سردار محمدتقی صفری صبح دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش مدافعان ولایت اظهار داشت: حفظ و افزایش آمادگی نیروها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و رزمایش‌های مختلفی در این راستا برگزار می‌شود.\n\nوی از حضور بیش از پنج‌هزار نیرو در رزمایش مدافعان ولایت خبر داد و بیان کرد: این نیروها از گردان‌های عاشورا هستند و این رزمایش در شهرستان‌های دشتستان و جم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۴۷۶
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷

فکرشهر: فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رزمایش مدافعان ولایت در با حضور بیش از پنج‌هزار نیرو در استان بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، سردار محمدتقی صفری صبح دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش مدافعان ولایت اظهار داشت: حفظ و افزایش آمادگی نیروها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و رزمایش‌های مختلفی در این راستا برگزار می‌شود.

\n\n

وی از حضور بیش از پنج‌هزار نیرو در رزمایش مدافعان ولایت خبر داد و بیان کرد: این نیروها از گردان‌های عاشورا هستند و این رزمایش در شهرستان‌های دشتستان و جم برگزار خواهد شد.

\n\n

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر زمان برگزاری این رزمایش را از ۲۵ تا ۲۷ آذرماه عنوان کرد و ادامه داد: اغلب افراد و نیروهایی که در این رزمایش حضور دارند، از قشر جوان هستند.

\n\n

وی به آمادگی کامل جوانان برای دفاع و حراست از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حفظ و افزایش روحیه و توان رزمی، نظامی، جسمانی، معنوی و بصیرتی را می‌توان به عنوان مهم‌ترین هدف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

\n\n

سردار صفری با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی و بسیجی همواره در آمادگی کامل برای دفاع از این نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: برگزاری اینگونه رزمایش‌ها در افزایش این توانمندی نقشی بسیار مهمی دارد.

\n\n

وی با اشاره به نقش بسیار مهم سپاه در شناسایی و مقابله با تهدید دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، اضافه کرد: دوستان و دشمنان نظام و انقلاب به ظرفیت‌ها و توانمندی بالای سپاه و بسیج اذعان دارند.

\n\n

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد انشقاق در بین نیروهای انقلابی،‌ افزود: سپاه با پشتیبانی مردم موفق به خنثی‌کردن همه دسیسه‌ها و ترفندهای دشمن شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر