جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم نهم‌دیماه بوشهر با حضور محمد حسین صفار هرندی وزیر اسبق ارشاد برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، نصرالله شفیعی پیش از ظهر دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی به دنبال یک اتفاق نادر محقق شد؛ فتنه ۸۸ یک جریان معمولی نبود که پس از اتفاق افتادن به ورطه فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۱۷۴۷۷
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم نهم‌دیماه بوشهر با حضور محمد حسین صفار هرندی وزیر اسبق ارشاد برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، نصرالله شفیعی پیش از ظهر دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی به دنبال یک اتفاق نادر محقق شد؛ فتنه ۸۸ یک جریان معمولی نبود که پس از اتفاق افتادن به ورطه فراموشی سپرده شود.

\n\n

وی با بیان اینکه ثبت حماسه ۹ دی در تقویم بیانگر اهمیت این رویداد است، افزود: فتنه ۸۸ اعتراض یک گروه یا صنف نبوده است، بلکه نظام را تا لبه پرتگاه برد و اگر بیانات رهبری و بصیرت مردم نبود ممکن بود اتفاقات بدی برای انقلاب روی دهد.

\n\n

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این فتنه با همکاری افرادی که سال‌ها دوست نظام بودند اما فریب دشمنان را خوردند اتفاق افتاد، اضافه کرد: انقلاب مخملی متفاوتی در کشورهای همسایه انجام شد که نشات گرفته از جنگ نرم دشمنان بود و حادثه ۸۸ نیز با برنامه‌ریزی دقیق و گسترده سال‌ها و ماه‌ها توسط دشمنان طراحی بود.

\n\n

شفیعی با عنوان اینکه فتنه دشمنان تمام نشده است، گفت: با توجه به شرایط کنونی، تنها هوشیاری و بصیرت‌افزایی مردم موجب جلوگیری از نفوذ دشمنان در کشور می‌شود.

\n\n

وی افزود: برنامه‌های نهم‌ دی‌ماه امسال با شعار «۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت در برابر فتنه آمریکا» در استان برگزار می‌شود.

\n\n

رئیس شورای هماهنگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این شعار ضرورت آگاه‌سازی در جامعه برای جلوگیری از نفوذ آمریکا را بیش از پیش بیان می‌کند.

\n\n

شفیعی اظهار کرد: برنامه اصلی این ستاد روز ۹ دی ۱۰ صبح در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود و سخنران اصلی این برنامه محمد حسین صفار هرندی است.

\n\n

وی گفت: همچنین مراسم بزرگداشت این حماسه در سراسر شهرستان‌ها و با حضور سخنرانان کشوری نیز برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر