شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان کل کشور نسبت به حادثه خمینی‌شهر واکنش نشان داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه اولین نشست تخصصی آینده نگاری و آینده پژوهی قضایی در افق ده ساله ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال ایسنا در مورد پرونده حادثه خمینی‌شهر گفت: دادستان خمینی شهر موضوع را اعلام کرده و پرونده آن تشکیل شده و این افراد مستحق کیفر هستند و پرونده شان در دادگاه مطرح می‌شود تا ان‌شاء الله مردم در جریان کیفرشان قرار گیرند.
کد خبر: ۱۷۵۳۵
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: دادستان کل کشور نسبت به حادثه خمینی‌شهر واکنش نشان داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه اولین نشست تخصصی آینده نگاری و آینده پژوهی قضایی در افق ده ساله ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال ایسنا در مورد پرونده حادثه خمینی‌شهر گفت: دادستان خمینی شهر موضوع را اعلام کرده و پرونده آن تشکیل شده و این افراد مستحق کیفر هستند و پرونده شان در دادگاه مطرح می‌شود تا ان‌شاء الله مردم در جریان کیفرشان قرار گیرند.

\n\n

وی افزود:‌ اتفاقی که افتاده تنها یک تخلف اداری محض و یک تخلف انتظامی پزشکی نیست بلکه یک سبقه آن تخلف انتظامی و پزشکی است و سبقه دیگر آن جنبه کیفری دارد. به نظرم جامعه پزشکی قبل از هر کسی مدعی این نوع اقدامات هستند تا ان‌شاء الله مجازات این افراد بتواند هم برای جامعه پزشکی و هم برای جامعه تضمین یک طبابت متحدانه باشد.

\n\n

دادستان کل کشور درباره‌ آخرین وضعیت لایحه پلیس قضایی گفت: کلیات پلیس قضایی در ضمن برنامه توسعه تثبیت شد و اکنون بحث جزییاتش مطرح است. به نظر من تشکیل این پلیس یک ضرورت است و هر چه که می‌گذرد بیشتر می‌فهیم که تشکیل آن یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای قوه قضاییه است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر