جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از اجرای طرح حامی‌یابی ایتام در دهه آخر ماه صفر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، احمد لطفی در حاشیه مراسم هفته پژوهش در بوشهر با بیان اینکه کمیته امداد در دهه آخر ماه صفر اقدام به جذب حامی برای ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت حمایت امداد در قالب طرح‌های مختلف کرده، اظهار داشت: در این راستا 89 حامی حمایت از  یتیم در استان را برعهده گرفتند.\n\nلطفی خاطرنشان کرد: حامیان مذکور متعهد شده‌اند ماهیانه حداقل 200 هزار ریال به هر یتیم مورد حمایت خود اهدا کنند.
کد خبر: ۱۷۵۵۰
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۲

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از اجرای طرح حامی‌یابی ایتام در دهه آخر ماه صفر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، احمد لطفی در حاشیه مراسم هفته پژوهش در بوشهر با بیان اینکه کمیته امداد در دهه آخر ماه صفر اقدام به جذب حامی برای ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت حمایت امداد در قالب طرح‌های مختلف کرده، اظهار داشت: در این راستا 89 حامی حمایت از  یتیم در استان را برعهده گرفتند.

\n\n

لطفی خاطرنشان کرد: حامیان مذکور متعهد شده‌اند ماهیانه حداقل 200 هزار ریال به هر یتیم مورد حمایت خود اهدا کنند.

\n\n

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 9 هزار و 450 حامی نیکوکار حمایت از ایتام استان بوشهر را بر عهده دارند، گفت: 2 هزار و 750 یتیم در استان از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان نیک‌اندیش بهره‌مند می‌شوند.

\n\n

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر تصریح کرد: ماه‌های محرم و صفر بهترین فرصت در راستای بهره‌گیری از ظرفیت بالای معنوی مردم خیر و نیکوکار است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر