پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: در اجرای طرح تحول نظام سلامت شش پزشک متخصص جدید در دو ماه اخیر به مجموع پزشکان این بیمارستان افزوده شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر مهدی مرادی پور روزشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان افزود: این پزشکان شامل زنان، ارتوپد، رادیولوژی، اطفال وچشم هستند که قرار است در جلسه ای در فرمانداری معارفه شوند.\n\nوی اظهارکرد: 32 پزشک متخصص و عمومی در این بیمارستان به بیماران خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۱۷۶۰۹
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰

فکرشهر: سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: در اجرای طرح تحول نظام سلامت شش پزشک متخصص جدید در دو ماه اخیر به مجموع پزشکان این بیمارستان افزوده شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر مهدی مرادی پور روزشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان افزود: این پزشکان شامل زنان، ارتوپد، رادیولوژی، اطفال وچشم هستند که قرار است در جلسه ای در فرمانداری معارفه شوند.

\n\n

وی اظهارکرد: 32 پزشک متخصص و عمومی در این بیمارستان به بیماران خدمت رسانی می کنند.

\n\n

مرادی پور به دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با آغاز طرح تحول نظام سلامت علاوه بر کاهش میزان پرداختی بیماران، ساخت و سازهای گسترده ای در سطح این بیمارستان انجام شده است.

\n\n

سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه افزود: در سال گذشته سه میلیارد و 120 میلیون ریال و در سال 94 تاکنون سه میلیارد و 620 میلیون ریال از سوی دولت در اجرای طرح تحول نظام سلامت بابت هزینه هایی که باید از جیب بیماران واریز می شد، خود پرداخت کرده است.

\n\n

وی ادامه داد: در زمینه ماندگاری و ترغیب پزشکان در مناطق محروم نیز پارسال هفت میلیارد و 590 میلیون ریال و درسال 94 نیز بیش از 16 میلیاردریال ازسوی دولت در این منطقه پرداخت شده است.

\n\n

مرادی پور گفت: درمورد ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان گناوه نظیر تخت های بستری، جداکننده بین تخت ها، رنگ آمیزی و سرویس های بهداشتی یک میلیارد و 720 میلیون ریال در سال 93 و درسال 94 تاکنون 9 میلیارد و 40 میلیون ریال هزینه شده است.

\n\n

وی بابیان اینکه ساخت وسازهای گسترده در بیمارستان سبب پایین آمدن کیفیت خدمات ارائه شده تخصصی شده است، بیان کرد: راه اندازی بخش آی سی یو در دست اجراست و درصورتی که اعتبار تجهیز آن که حدود 900 میلیون ریال است اختصاص یابد در چندروز آینده افتتاح خواهدشد.

\n\n

وی گفت: راه اندازی بخش ان آی سی یو هم از دیگر برنامه های اولویت دار دراین بیمارستان است که نیاز به تامین اعتبار دارد و دراین زمینه پیگیری و مکاتبه انجام شده ضمن اینکه نیروهای این بخش آموزش های لازم را فراگرفته اند.

\n\n

سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه افزود: بخش مراقبت های ویژه اطفال و نوزادان نیز در دستور کار است که امیدواریم تا بهمن ماه امسال افتتاح شود.

\n\n

وی بیان کرد: احداث بخش بلوک زایمان بیمارستان نیز آغاز شده که به عنوان اولین بیمارستان شهرستان های استان اعتبار آن اختصاص یافته است.

\n\n

شهرستان گناوه با 92 هزارنفرجمعیت در 140 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر