پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر از اتصال 98 درصد شعب اخذ رای در استان بوشهر به تلفن همراه خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: ساز و کار اجرایی انتخابات در استان بوشهر از روز پنجشنبه و همزمان با آغاز ثبت‌نام مجلس خبرگان وارد مرحله جدیدی شده و امیدوار هستیم تا پایان انتخابات شاهد نظم و انضباط لازم باشیم.\n\nوی افزود: قانون برای ما در برگزاری انتخابات فصل‌الخطاب است و برای رعایت قانون در تمام مراحل اجرایی انتخابات از تمام ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۱۷۶۴۶
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر از اتصال 98 درصد شعب اخذ رای در استان بوشهر به تلفن همراه خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: ساز و کار اجرایی انتخابات در استان بوشهر از روز پنجشنبه و همزمان با آغاز ثبت‌نام مجلس خبرگان وارد مرحله جدیدی شده و امیدوار هستیم تا پایان انتخابات شاهد نظم و انضباط لازم باشیم.

\n\n

وی افزود: قانون برای ما در برگزاری انتخابات فصل‌الخطاب است و برای رعایت قانون در تمام مراحل اجرایی انتخابات از تمام ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.

\n\n

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل ستاد انتخابات در استان تاکنون جلسات تخصصی و ارزشمندی در سطوح مختلف برگزار شده و مجریان انتخابات در استان از آمادگی کامل و صد در صدی برخوردار هستند.

\n\n

حقیقی از اتصال 98 درصد شعب اخذ رای در استان بوشهر به تلفن همراه خبر داد و تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، بیش از 98 درصد شعب اخذ رای در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر آنتن دهی ارتباطی با همراه اول دارند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، برای دو درصد باقی مانده نیز با هماهنگی شرکت مخابرات از طریق بی تی اس زمینه ارتباط تلفنی برقرار می‌شود.

\n\n

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر از برگزاری همایش هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات در بوشهر خبر داد و گفت: همایش بزرگ هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت انتخابات در مرکز استان بوشهر به زودی برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر