جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هیچ کسی در انتخابات توقع نداشته باشد که بیشتر از قانون صاحب حق شود و وظایف ما ایجاد فرصت برابر در انتخابات برای همه است تا آنچه حق، قانون و عدالت است اجرایی شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرآنلاین، فتح الله حقیقی در نشست ستاد انتخابت استان بوشهر با هیات های نظارت و اجرایی شهرستان گناوه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: در انتخابات امسال باید روحیه امید و نشاط دمیده شود و انتظار همه، حضور نخبگان و توانمندان در صحنه انتخابات است.
کد خبر: ۱۷۶۶۸
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هیچ کسی در انتخابات توقع نداشته باشد که بیشتر از قانون صاحب حق شود و وظایف ما ایجاد فرصت برابر در انتخابات برای همه است تا آنچه حق، قانون و عدالت است اجرایی شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرآنلاین، فتح الله حقیقی در نشست ستاد انتخابت استان بوشهر با هیات های نظارت و اجرایی شهرستان گناوه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: در انتخابات امسال باید روحیه امید و نشاط دمیده شود و انتظار همه، حضور نخبگان و توانمندان در صحنه انتخابات است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی و حفظ آنان بزرگترین سرمایه یک جامعه است، تصریح کرد: حضور پرشور و با صلابت مردم در انتخابات و پای صندوق های رای بیمه کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

\n\n

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: منشور اخلاقی انتخابات استان با بهره گرفتن از نظرات و پیشنهادات نخبگان، تشکل‌ها و افراد صاحب نظر و فعال در حوزه انتخابات تدوین شده است.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: مسئولان اداری انتخابات در شهرستان‌های استان بوشهر در کارگاه‌های آموزشی شرکت و موفق به گذراندن دوره‌های تخصصی شده‌اند.

\n\n

وی با اشاره به آغاز فعالیت هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر افزود: 25 هیئت اجرایی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان بوشهر تشکیل شده که فعالیت‌های این هیئت‌ها تا پایان برگزاری انتخابات 7 اسفند ادامه دارد.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 28 آذر به مدت یک‌هفته در چهار حوزه انتخابیه آغاز شده و همچنین داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر ماه به مدت یک‌هفته تا پایان وقت اداری دوم دی‌ماه می‌توانند در ساعات اداری به فرمانداری بوشهر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و ثبت نام کنند.

\n\n

حقیقی تصریح کرد: همه دستگاه های دولتی موظف هستند امکانات خود را حسب دستور فرمانداری ها در اختیار آن ها برای انتخابات قرار دهند.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه هیچ کسی توقع نداشته باشد که بیشتر از قانون صاحب حق شود افزود: یکی از اهداف و وظایف ما ایجاد فرصت برابر در انتخابات برای همه است تا آنچه حق، قانون و عدالت است اجرایی شود.

\n\n

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه استان مستقر در فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان انجام می شود، گفت: در پایان نخستین روز ثبت نام، 14 داوطلب به چهار حوزه انتخابیه در سطح استان بوشهر مراجعه و فرآیند ثبت نام نمودند که در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 5 نفر و در حوزه انتخابیه دشتستان 3 نفر و در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان 2 نفر و در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، عسلویه و جم 4 نفر نام نویسی کرده اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر