پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در دومین روز از مهلت نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی 9 نفر در این استان نام نویسی کردند تا شمار این افراد به 23 نفر افزایش یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی اظهار داشت: هم اینک حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با 10 نفر، دشتستان شش نفر، کنگان، دیر، جم و عسلویه پنج نفر و دشتی و تنگستان نیز با دو نامزد به ترتیب بیشترین و کمترین شمار داوطلبان نامزدهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان بوشهر به خود اختصاص داده‌اند.
کد خبر: ۱۷۶۷۴
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در دومین روز از مهلت نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی 9 نفر در این استان نام نویسی کردند تا شمار این افراد به 23 نفر افزایش یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی اظهار داشت: هم اینک حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با 10 نفر، دشتستان شش نفر، کنگان، دیر، جم و عسلویه پنج نفر و دشتی و تنگستان نیز با دو نامزد به ترتیب بیشترین و کمترین شمار داوطلبان نامزدهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان بوشهر به خود اختصاص داده‌اند.

\n\n

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: از مجموع داوطلبان نمایندگی مجلس در این استان که تاکنون نام نویسی کرده‌اند دو نفر زن هستند که مربوط به حوزه بوشهر، گناوه و دیلم است.

\n\n

وی ادامه داد: در چهارمین روز از مهلت قانونی نام نویسی برای مجلس خبرگان رهبری نیز در استان بوشهر کسی ثبت نام نکرد تا همچنان شمار نامزدهای داوطلب تصدی تنها کرسی نمایندگی استان در مجلس یادشده دو نفر باقی بماند.

\n\n

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: حداقل سن داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی 30سال و حداکثر 75سال است.

\n\n

موسوی افزود: حداقل مدرک تحصیلی نیز فوق لیسانس و یا معادل آن است و برای هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز فقط برای ثبت نام معادل یک مقطع تحصیلی محسوب می‌شود.

\n\n

بر اساس این گزارش، استان بوشهر دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه‌های انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، کنگان، دیر، جم و عسلویه، دشتی و تنگستان و دشتستان است.

\n\n

شمار نمایندگان استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری نیز یک نفر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر