شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورایعالی آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال به 2 هزار جوان استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی صبح امروز در دومین جلسه شورای آموزش عالی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه در امر آموزش نیروی انسانی اهتمام خاصی دارد.
کد خبر: ۱۷۶۹۵
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: رئیس شورایعالی آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال به 2 هزار جوان استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی صبح امروز در دومین جلسه شورای آموزش عالی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه در امر آموزش نیروی انسانی اهتمام خاصی دارد.

\n\n

رئیس شورایعالی آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن برشمردن اهداف و وظایف شورایعالی آموزش به تبیین این سیاست‌ها پرداخت و تصریح کرد: آینده پارس جنوبی و دوران پسا تحریم، نیاز به تدوین قوانینی دارد که راه را برای انتقال آموزش و دستاوردها در زمینه تکنولوژی هموار سازد.

\n\n

حاجیانی گفت: پیدا کردن یک زمینه مشترک همکاری‌های آموزشی  علیرغم سیاست‌ها و روش‌های جداگانه شرکت‌ها نیازمند هم‌اندیشی و گفتمان توسعه محور است که در این مسیر شرکت‌ها لازم است با انعطاف بیشتر و با افق جامع‌تری مسئله را دنبال کنند.

\n\n

رئیس آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی پارس جنوبی بیان داشت: تلاش‌های صورت پذیرفته شده از سوی این اداره در آموزش‌های برون سازمانی تا کنون منجر به آموزش 2 هزار نفر جوان جویای کار شده است که همه این فعالیت‌ها با کمترین امکانات و بودجه آموزشی به سرانجام رسیده است.

\n\n

حاجیانی ابراز داشت: بدون تردید انتقال دانش فنی در دوران پساتحریم ضرورت همکاری‌های آموزشی در منطقه پارس جنوبی را بیشتر می‌کند.

\n\n

بر اساس این گزارش، دومین جلسه شورای آموزش عالی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با هدف بررسی مصوبات این شورا در پتروشیمی جم و با حضور مدیران و مسئولان آموزشی شرکت‌های فعال در منطقه برگزار شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر