جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در استان بوشهر بیش از 656 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که بیش از 26 هزار نفر از آن‌ها رأی اولی‌ها خواهند بود.\n \nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی صبح امروز در دهمین جلسه ستاد انتخابات استان در شهرستان‌ها که با حضور هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان‌های دشتی و تنگستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری دشتی تشکیل شد اظهار داشت: همه بزرگان ما اعتقاد دارند که انتخابات اسفندماه سال جاری باید منجر به ارتقاء و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.
کد خبر: ۱۷۷۲۳
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در استان بوشهر بیش از 656 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که بیش از 26 هزار نفر از آن‌ها رأی اولی‌ها خواهند بود.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی صبح امروز در دهمین جلسه ستاد انتخابات استان در شهرستان‌ها که با حضور هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان‌های دشتی و تنگستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری دشتی تشکیل شد اظهار داشت: همه بزرگان ما اعتقاد دارند که انتخابات اسفندماه سال جاری باید منجر به ارتقاء و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بابیان اینکه امام خمینی (ره) به‌واسطه سرمایه اجتماعی نظام را پیروز کرد گفت: حضور در انتخابات باعث وحدت، اتحاد و وفاق بیشتر مردم می‌شود و حضرت امام (ره) در سایه همین وحدت انقلاب اسلامی مسیر سترگ آن را پیمود و به پیروزی رساند.

\n\n

 وی ادامه داد: فرزند خلف امام (ره) مقام معظم رهبری امسال را به نام همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری فرمودند و عقیده داریم که این‌گونه جلسات می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم وظیفه خود را در حین اینکه میثاق همه ما قانون است با اتحاد و وفاق به وظیفه خود به‌خوبی عمل کنیم زیرا این امر باعث امید، نشاط و سرزنده بودن سرمایه‌های اجتماعی خواهد شد که هم مجلس پویاتر خواهد شد و هم نظام امیدوارتر و هم خدمت‌گذاران کارآمد خواهند شد و شیاطین که چشم طمع به این کشور دوخته‌اند ناامید می‌شوند.

\n\n

به نوشته ی فارس، حقیقی اضافه کرد: یقیناً اگر چنین کاری کنیم اعتماد مردم بزرگوار و شایسته هم نسبت به مجریان و ناظرین انتخابات بیشتر می‌شود و این باعث رضایت و مشارکت بیشتر مردم خواهد شد.

\n\n

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآور شد: تا اولین ساعات صبح امروز تعداد 37 نفر از داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهار نفر از داوطلبین مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم در استان بوشهر 70 نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کنند.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر بیش از 656 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که بیش از 26 هزار نفر از آن‌ها رأی اولی‌ها خواهند بود.

\n\n

وی افزود: متوسط مشارکت مردم استان بوشهر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره‌های گذشته پنج درصد، خبرگان 6 درصد، در ریاست جمهوری هشت درصد و شوراها 12 درصد از متوسط کشور بالاتر بوده و پیش‌بینی می‌کنیم مشارکت مردم استان در انتخابات اسفندماه سال جاری بیشتر باشد.

\n\n

حقیقی خاطرنشان کرد: 97 درصد از اعضای هیئت اجرایی استان بوشهر در اجرای انتخابات سنوات گذشته حضور داشتند و 86 درصد از اعضای هیئت اجرایی استان از بسیجیان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان هستند و همه این‌ها نوید می‌دهد که در آینده انتخاباتی باشکوه خواهیم داشت.

\n\n

وی افزود: در گستره شهرستان‌های استان بوشهر همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده ‌شده است و امیدواریم مشارکت و حضور مردم رفته‌رفته از بالقوه به بالفعل تبدیل شود و روز هفتم اسفند شاهد وفاق ملی و اتحاد ملی در بین مردم باشیم تا به شکوه و عظمت نظام افزوده شود.

\n\n

حقیقی یادآور شد: در طول 37 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی 40 انتخابات برگزار شده است که در هر یک سال و سه ماه یک انتخابات در کشور برگزار کرده‌ایم و در همه انتخابات حتی در زمان جنگ تحمیلی خدشه‌ای به انتخابات وارد نشد.

\n\n

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: استان بوشهر به‌واسطه همراهی، همدلی و هم‌زبانی در تشکیل هیئت اجرایی در کشور به‌عنوان استان برتر شناخته شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر