چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: 99 درصد اعتبارات آموزش‌وپرورش صرف حقوق و مزایا می‌شود که نهادها و مسئولان تلاش کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر کرمی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مدیرکل با فرهنگیان منطقه بردخون اظهار داشت: بردخون سابقه‌ای دیرینه در علم و دیانت و شجاعت دارد که وجود مردانی نظیر خالو حسین بردخونی، مفتون بردخونی و علمای بزرگ در گذشته و حال گویای این واقعیت است پس می‌توان گفت بردخون منطقه‌ای کوچک بااستعدادها و مردانی بزرگ است.
کد خبر: ۱۷۷۳۵
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: 99 درصد اعتبارات آموزش‌وپرورش صرف حقوق و مزایا می‌شود که نهادها و مسئولان تلاش کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر کرمی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مدیرکل با فرهنگیان منطقه بردخون اظهار داشت: بردخون سابقه‌ای دیرینه در علم و دیانت و شجاعت دارد که وجود مردانی نظیر خالو حسین بردخونی، مفتون بردخونی و علمای بزرگ در گذشته و حال گویای این واقعیت است پس می‌توان گفت بردخون منطقه‌ای کوچک بااستعدادها و مردانی بزرگ است.

\n\n

وی با تقدیر از مدیران و کارشناسان اداری افزود: همه فرهنگیان به‌ویژه مدیران مدارس و کارشناسان اداری با مشارکت مسئولان، دهیاران و شوراهای اسلامی تلاش زیادی در پروژه مهر و بازگشایی مدارس داشتند و امیدواریم امسال که سال برنامه‌محوری است شاهد ارتقاء فعالیت‌ها باشیم.

\n\n

کرمی بابیان اینکه نباید دچار رکود در تعلیم و تربیت باشیم، اضافه کرد: کشور در مسیر توسعه قرار دارد و باید در سال 1404 به ایده‌آل ترسیم‌شده برسیم و هر چقدر توسعه‌یافته‌تر باشیم برنامه‌های کامل و دقیق‌تری خواهیم داشت که آموزش‌وپرورش در این زمینه جایگاه والایی دارد و مورد توجه افراد آگاه جامعه است.

\n\n

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر ادامه داد: 99 درصد اعتبارات آموزش‌وپرورش صرف حقوق و مزایا می‌شود که نهادها و مسئولان تلاش کنند این نقیصه جبران شود چراکه اگر می‌خواهیم جامعه پیشرفت کند باید آموزش‌وپرورش پیشرفت کند و اگر می‌خواهیم آموزش‌وپرورش به‌پیش رود نیاز به تلاش و فعالیت جمعی داریم.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس اداره آموزش‌وپرورش منطقه بردخون نیز گفت: از سال1337 آموزش‌وپرورش نوین در منطقه آغاز و اولین مدرسه بنا شد که اکنون دارای 235 نیرو،27 مدرسه و 2300 دانش‌آموز است اما با همه کوچکی مقام‌های بزرگی را در کشور و استان کسب کرده است.

\n\n

عباس جمالی‌فرد افزود: فرهنگیان منطقه بردخون همواره در عرصه‌های علمی و فرهنگی حضوری تأثیرگذار داشته‌اند و افتخارات بسیاری را کسب کرده‌اند و مردان و زنان بزرگی از مدارس این منطقه برخاسته‌اند که امروز پذیرای مسئولیت‌های بزرگ در کشور و استان هستند.

\n\n

در ادامه عباس فولادی، سیده فاطمه علی شجاع، اسماعیل خیاط و حسین شهری به‌عنوان نمایندگان فرهنگیان، تشکلات دانش‌آموزی، اولیا و مدیران پیرامون مشکلات و کمبودهای منطقه مطالبی بیان کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر