پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: 900 بازرس در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بر فرآیند انتخابات نظارت خواهند داشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فر صبح امروز در دهمین جلسه ستاد انتخابات استان در شهرستان‌ها که با حضور هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان‌های دشتی و تنگستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری دشتی تشکیل شد گفت: 900 بازرس در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از طرف وزارت کشور و استانداری بوشهر بر فرآیند انتخابات نظارت خواهند داشت.
کد خبر: ۱۷۷۳۸
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۹

فکرشهر: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: 900 بازرس در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بر فرآیند انتخابات نظارت خواهند داشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فر صبح امروز در دهمین جلسه ستاد انتخابات استان در شهرستان‌ها که با حضور هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان‌های دشتی و تنگستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری دشتی تشکیل شد گفت: 900 بازرس در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از طرف وزارت کشور و استانداری بوشهر بر فرآیند انتخابات نظارت خواهند داشت.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر افزود: هر شعبه اخذ رأی یک بازرس، هر 20 شعبه اخذ رأی یک سربازرس حضور دارند و 10 بازرس ویژه‌بر بازرسان نظارت خواهند داشت.

\n\n

وی ادامه داد: بر اساس ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده 67 آئین‌نامه قانون مجلس خبرگان برگزاری انتخابات به عهده وزارت کشور گذاشته‌ شده است.

\n\n

زرین‌فر بابیان اینکه بازرسین نقش مهمی در انتخابات داشته و دارند یادآور شد: برخلاف دوره‌های قبل امسال دو معاون استاندار وظیفه بازرسی انتخابات را بر عهده‌ دارند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات و رأی مردم حق‌الناس و امانت است ادامه داد: انتخابات امانتی است که به دست ما سپرده‌ شده و امانت‌دار آن هستیم که باید از آن صیانت کنیم زیرا مهم‌ترین وظیفه بازرسین حفظ امنیت است.

\n\n

زرین‌فر افزود: قصد ما در بازرسی هشدار و راهنمایی است تا کارهای انتخاباتی به‌خوبی پیش رود و کار ما در بازرسی از زمان ثبت‌نام داوطلبین انتخابات شروع‌ شده است و تا زمانی که پرونده انتخابات به‌خوبی بسته شود ادامه دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر