جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در سمینار نقش آموزش های پیش از ازدواج در تحکیم خانواده ، گفت :  خانواده اولین پایگاه بسترساز رشد جسمی ، روانی و اجتماعی شدن هر فرد در جامعه است .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع اظهار داشت : خانواده آگاه به حقوق اجتماعی ، مهمترین عامل در پیشگیری از آسیب های گوناگون اجتماعی است .\n\nوی افزود : آسیب های روانی از قبیل خشونت ، اعتیاد ، فرار و رفتارهای نابهنجار زمینه ساز بحران در تربیت نسل آینده می شود .
کد خبر: ۱۷۷۵۴
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان در سمینار نقش آموزش های پیش از ازدواج در تحکیم خانواده ، گفت :  خانواده اولین پایگاه بسترساز رشد جسمی ، روانی و اجتماعی شدن هر فرد در جامعه است .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع اظهار داشت : خانواده آگاه به حقوق اجتماعی ، مهمترین عامل در پیشگیری از آسیب های گوناگون اجتماعی است .

\n\n

وی افزود : آسیب های روانی از قبیل خشونت ، اعتیاد ، فرار و رفتارهای نابهنجار زمینه ساز بحران در تربیت نسل آینده می شود .

\n\n

\n\n

فرماندار دشتستان بیان داشت : قوام و دوام هرجامعه ، وابسته به استحکام خانواده ها است برای تحکیم و استمرار بنیان خانواده ، ازدواج و آموزش پیش از ازدواج نقش اساسی و بی بدیل دارد .

\n\n

دکتر زارع ابراز کرد : از آنجایی که در گذشته خانواده ها بویژه والدین نقش آموزش زندگی و پیش از ازدواج فرزندان را عهده دار بودند و امروز آنان کمتر این نقش را ایفا می کنند ، این وظیفه مهم نهادهای مدنی و تشکل های مردم نهاد با همکاری ادارات ذیربط انجام می دهند که شایسته است تقویت شود .

\n\n

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر نیز ضمن تشکر از فرمانداری دشتستان جهت پیشرو بودن در فعالیتهای اجتماعی و همکاری با این سازمان گفت : امروزه از طریق رسانه ها, شبکه های مجازی و... بارشی از تبلیغات متفاوت در خانواده ها رخ می دهد و بجای اینکه آموزش را از سیستم های رسمی و مجازی آغاز نماییم  بایستی این آموزش ها از خانواده شروع شود.

\n\n

دکتر اسدی راد بحث آموزش پیش از ازدواج را یک مسئله ضروری عنوان نموده و بیان داشتند: نخست پیش زمینه ها را برای افراد انتخاب نماییم و خود محوری ها را کاهش دهیم که می بایست برای آن هزینه نماییم.

\n\n

 وی افزود: جامعه قبل از داشتن تخصص به پیش زمینه هایی نیاز داردو یکی از برنامه های مثبت دولت تدبیر و امید ارتقاء سطح زندگی است که بایستی منطقی آموزش داده شود.

\n\n


\n
\n
\n
\n
\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر