جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دهدشتی رفت؛ یحیایی آمد
فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان، رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان پس از 14 سال تغییر کرد...
کد خبر: ۱۷۸۴۷
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان، رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان پس از 14 سال تغییر کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عصر شنبه، 5 دی ماه 94، در آیینی با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و مدیران ارشد دشتستان، با تقدیر از زحمات مسعود دهدشتی (‌رئیس سابق دانشگاه آزاد دشتستان)، داوود یحیایی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

\n\n

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در این مراسم اظهار داشت: دشتستان دارای جایگاه ویژه‌ای در علم و فرهنگ است و نخبگان این شهرستان همواره در صحنه‌های مختلف جایگاه خاص این شهرستان را نشان داده‌اند.

\n\n

محمدجعفر زراعتگر افزود: تلاش برای اعتلای سطح علمی شهرستان دشتستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و به ویژه در راستای توسعه مراکز آموزش عالی اهتمام خاصی داریم.

\n\n

وی یادآور شد: بدون تردید با توسعه فرهنگی و اقتصادی در جامعه می‌توان حلقه مفقوده‌ای که در دشتستان محسوس است را پر رنگ‌تر کرد و این توسعه فرهنگی و اقتصادی نیز مستلزم توجه بیشتر به دانشگاه‌ها است.

\n\n

توسعه زیرساخت‌های علمی و آموزشی در بخش‌های دشتستان

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از توسعه زیرساخت‌های علمی و آموزشی در بخش‌های دشتستان خبر داد.

\n\n

به نوشته ی فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در این آیین اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و مهم در استان به شمار می‌رود و توسعه زیر ساخت‌های علمی و آموزشی در این شهرستان امری لازم و ضروری است.

\n\n

وی افزود: کیفیت بخشیدن به سطح تحصیل در مراکز دانشگاهی و مراکز آموزش عالی باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمالی انجام شود.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون تردید دانشگاه آزاد دشتستان یکی از پویاترین دانشگاه‌های استان بوشهر به شمار می‌رود و باید در راستای تقویت این مرکز اهتمام بیشتری به‌ورزیم.

\n\n

موسوی‌نژاد از توسعه زیرساخت‌های علمی و آموزشی در بخش‌های دشتستان خبر داد و ابراز داشت: افزایش امکانات و تجهیزات دانشگاهی باید مورد توجه مسئولان باشد و به ویژه در بخش‌‌های مختلف شهرستان دشتستان در راستای این مهم گام برمی‌داریم.

\n\n

وی با تقدیر از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان افزود: بدون تردید دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان یکی از هویت‌های مهم دشتستان است و در شرایط کنونی نه تنها در حوزه علمی بلکه در تمامی حوزه‌ها فعالیت‌های خوبی انجام می‌دهد.

\n\n

\nجذب 100 عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه آزاد استان بوشهر

\n\n

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز از جذب 100 عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه آزاد استان بوشهر خبر داد.

\n\n

یوسف قیصری اظهار داشت: دانشگاه رسالت بسیار بزرگی بر دوش دارد و توسعه و تقویت این نهاد علمی امری لازم و ضروری است.

\n\n

وی افزود: دکتر دهدشتی در مدت زمان فعالیت خود در دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان، گام‌های ارزشمندی برای بهبود سطح کیفی این دانشگاه برداشت و خدمات قابل توجهی ارائه کرد.

\n\n

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از اشتغال به تحصیل 30 هزار دانشجو در 11 واحد دانشگاه آزاد استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 300 عضو هیئت علمی جذب این دانشگاه در استان بوشهر شده که قابل توجه است.

\n\n

قیصری تصریح کرد: امسال نیز برای جذب 100 عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه‌های آزاد استان بوشهر اهتمام می‌ورزیم و به فضل خدا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

\n\n

وی گفت: انتخابات هفتم اسفندماه امسال با شکوه و با کیفیت بالایی در کشور و استان بوشهر برگزار خواهد شد و مردم و قشر دانشگاهی نیز در این برنامه‌ها مشارکت خواهند داشت.

\n\n

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: دانشگاه آزاد در انتخابات پیش رو، محلی برای روشنگری خواهد بود و اجازه نخواهیم داد که این محیط علمی، ملعبه بازی‌های سیاسی و جناحی شود.

\n\n

مسعود دهدشتی رئیس سابق دانشگاه آزاد دشتستان نیز اظهار داشت: دانشگاه آزاد دشتستان بیش از 45 میلیارد ریال از بخش‌های مختلف مطالبات دارد و جذب این میزان مطالبات می‌تواند مسیر توسعه دانشگاه را هموارتر کند.

\n\n

سرپرست جدید دانشگاه آزاد دشتستان نیز در این آیین اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اعتلای علمی کشور و استان بوشهر خدمات زیادی از خود نشان داده و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

\n\n

داوود یحیایی ابراز داشت: دکتر دهدشتی در دانشگاه آزاد دشتستان در مدت بیش از 14 سال خدمات شایانی انجام داد و باید از ایشان به نحو شایسته‌ای تجلیل شود.

\n\n

وی گفت: مردم دشتستان شایسته بهترین و با‌کیفیت‌ترین خدمات هستند و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسعود دهدشتی به مدت 14 سال ریاست دانشگاه آزاد واحد دشتستان را عهده دار بود تا 28 آذرماه امسال که حکم انتصاب داوود یحیایی برای این امضا گردید.

\n\n

بر اساس این گزارش، دکتر یحیایی، رياست دانشكده تحصيلات تكميلی، معاونت پژوهشى دانشگاه آزاد واحد بوشهر و معاونت دانشجويى دانشگاه بوشهر را در کارنامه دارد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر