سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری نخستین جشن نوزادان نارس استان‌های جنوبی کشور در شیراز خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالخالق کشاورزی در آیین جشن نوزادان نارس جنوب کشور اظهار داشت: جشن نوزادان نارس با شرکت‌کنندگانی از استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان ترتیب یافت.\n\nوی با ذکر مثال‌هایی خاطرنشان کرد: نگاه جامعه در خدمات‌رسانی به بیماران باید فارغ از جنس و سن و ملیت باشد.\n\nاین مسئول یادآور شد: پیشرفت علم پزشکی و فناوری و یا روش‌های باروری موجب شده است که تولد کودکان ناقص کمتر اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۱۷۸۴۹
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری نخستین جشن نوزادان نارس استان‌های جنوبی کشور در شیراز خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق کشاورزی در آیین جشن نوزادان نارس جنوب کشور اظهار داشت: جشن نوزادان نارس با شرکت‌کنندگانی از استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان ترتیب یافت.

\n\n

وی با ذکر مثال‌هایی خاطرنشان کرد: نگاه جامعه در خدمات‌رسانی به بیماران باید فارغ از جنس و سن و ملیت باشد.

\n\n

این مسئول یادآور شد: پیشرفت علم پزشکی و فناوری و یا روش‌های باروری موجب شده است که تولد کودکان ناقص کمتر اتفاق بیفتد.

\n\n

به نوشته ی فارس، کشاورزی اضافه کرد: امیدواریم با توجه به زمینه‌هایی که برای مهار زایمان از طریق سزارین ایجاد شده است، از تولد کودکان ناقص جلوگیری شود.

\n\n

وی همچنین اعلام کرد: به‌زودی با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ایجاد شهرستان‌های قطب در فارس، ضمن تأمین فناوری‌های روز و افزایش پزشکان مقیم در آن مناطق، خدمات درمانی را در نزدیک‌ترین محل به بیماران سراسر استان‌ها ارائه می‌دهیم.

\n\n

قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه ممکن است ناخودآگاه با توجه به سن افراد به آنان خدمت درمانی بیشتری داده شود، توضیح داد: شاید برخی با دلسوزی بیشتری از یک فرد جوان به دلیل جوانی او مراقبت کنند و از بیمارانی مانند افراد پیر یا نوزادان ناقص غافل بمانند.

\n\n

وی گفت: امیدوارم این جشن سرآمد تغییر نگاه در جامعه به افراد بیمار باشد تا عواملی مانند سن، جنس و ملیت مانع کیفیت خدمات‌رسانی درمانی نشود.

\n\n

در این جشن همچنین سرپرست دفتر سلامت مادران، کودکان و نوزادان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: برگزاری این برنامه را مدیون زحمات اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز و والدین کودکان هستیم.

\n\n

علیرضا پارسا افزود: امیدوارم این جشن را به سمتی ببریم که این کودکان خود مجری برنامه‌هایی ازاین‌دست باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر