جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: ساجدة خیرالله طلفاح همسر صدام حسین دیکتاتور سابق عراق که به اردن فرار کرده بود، در سن 78 سالگی در یکی از بیمارستان های این کشور مرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از میزان، وی که متولد سال  میلادی است در سال 1958 با صدام ازدواج کرده بود .\n\nحاصل این ازدواج دو پسر به نام های عدی و قصی و سه دختر به نامهای رغد، رنا و حلا است.\n\nعدی و قصی در جریان حمله آمریکا به عراق در یک بمباران کشته شدند و دخترهای صدام نیز به خارج از کشور گریختند.
کد خبر: ۱۷۸۵۱
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: ساجدة خیرالله طلفاح همسر صدام حسین دیکتاتور سابق عراق که به اردن فرار کرده بود، در سن 78 سالگی در یکی از بیمارستان های این کشور مرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از میزان، وی که متولد سال  میلادی است در سال 1958 با صدام ازدواج کرده بود .

\n\n

حاصل این ازدواج دو پسر به نام های عدی و قصی و سه دختر به نامهای رغد، رنا و حلا است.

\n\n

عدی و قصی در جریان حمله آمریکا به عراق در یک بمباران کشته شدند و دخترهای صدام نیز به خارج از کشور گریختند.

\n\n

http://www.mizanonline.ir/files/fa/news/1394/10/6/270891_976.jpg

\n\n

مقامات آمریکا در مرداد ماه سال 1382 اعلام كردند كه عدي و قصي پسران صدام رئيس جمهور سابق عراق در حمله روز گذشته به منزلي در موصل واقع در شمال عراق كشته شده اند.

\n\n

ژانرال «ريكاردو سانچز» در كنفرانس خبري كه مستقيما از وزارت دفاع امريكا بخش شد، گفت: طي عمليات روز گذشته چهار نفر كشته شده اند كه عدي و قصي صدام نيز در بين كشته شدگان هستند. وي با اشاره به اينكه عدي و قصي صدام در اين درگيري شديد كشته شده اند تاكيد كرد: ما داراي منابع متعددي جهت تشخيص هويت اين افراد هستيم .

\n\n

\nhttp://www.mizanonline.ir/files/fa/news/1394/10/6/270896_289.jpg

\n\n

\nسانچز تصريح كرد: پسران صدام در حين محاصره از سوي نيروهاي امريكايي از خود مقاومت نشان دادند. اين ژانرال امريكايي تاكيد كرد كه يك جاسوس روز دوشنبه نيروهاي ائتلاف را از وجود آنها در اين منطقه با خبر كرده بود. در اين درگيري كه چندين ساعت به طول انجاميد لشگر 101 هوابرد نيروي هوايي و نيروي ويژه امريكا حضور داشتند.

\n\n

 سي . آي . اي سرويس جاسوسي امريكا نيز اذعان داشت كه صدام حسين رئيس جمهوري عراق به احتمال قوي زنده است . اين در حالي است كه ساكنان محلي منطقه «فلاح» واقع شهر موصل نيز كشته شدن دو پسران صدام را در حمله روز گذشته نيروهاي امريكايي به منزل شيخ «نواف الزيدان» تاييد كرده اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر