جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد:
به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: بر اثر درگیری که روز جمعه در شهرستان دیر بین دو جوان صورت گرفت، یک جوان ۲۴ ساله بر اثر برخورد گلوله اسلحه شکاری به قتل رسید...
کد خبر: ۱۷۹۵۰
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که یک جوان ۲۴ ساله را در شهرستان دیر به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: بر اثر درگیری که روز جمعه در شهرستان دیر بین دو جوان صورت گرفت، یک جوان ۲۴ ساله بر اثر برخورد گلوله اسلحه شکاری به قتل رسید.

\n\n

وی با بیان اینکه مقتول یکی از عشایر بود که در فصل پاییز و زمستان در شهرستان دیر سکنی گزیده بود، اضافه کرد: متهم که ۳۳ سال سن داشت، پس از درگیری با مقتول، با اسلحه شکاری خود اقدام به شلیک کرد و این جوان عشایر به قتل رسید.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: پس از اطلاع پلیس از وقوع این درگیری، ماموران نیروی انتظامی شهرستان دیر بلافاصله به محل درگیری اعزام شدند و نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع قضایی منتقل شده است، ادامه داد: متهم پس از دستگیری ضمن اعتراف به بزه انتسابی، علت قتل را درگیری و مشاجره با مقتول عنوان کرده است.

\n\n

سردار عباس‌زاده بیان کرد: اسلحه به کار رفته در قتل نیز کشف شده است.

\n\n

به نوشته ی مهر، گفته می‌شود که علت این درگیری و مشاجره، نارضایتی متهم این پرونده از حضور عشایر در مراتع متعلق به وی بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر