جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان بوشهر درباره ی کلیپ های روزهای اخیر؛
فکرشهر: به دنبال انتشار کلیپ های تفرقه آمیز در فضای مجازی و گروه های اجتماعی در خصوص برخی از شهرستان های استان فرماندهی انتظامی استان بوشهر اطلاعیه ای صادر کرد...
کد خبر: ۱۷۹۵۹
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: به دنبال انتشار کلیپ های تفرقه آمیز در فضای مجازی و گروه های اجتماعی در خصوص برخی از شهرستان های استان فرماندهی انتظامی استان بوشهر اطلاعیه ای صادر کرد.

\n\n

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن برای فکرشهر ارسال شد، آمده است:

\n\n

به دنبال حرکت غیراخلاقی و ناشایست افرادی ناآگاه و فرصت طلب در ساخت کلیپ های تصویری،صوتی و متن با مضامین توهین به مردم فهیم و ارزشمند شهرستان های استان خصوصا شهرهای بوشهر و برازجان و انتشار در فضای مجازی به اطلاع می رساند با هماهنگی مرجع محترم قضایی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بوشهر کلیه عوامل مرتبط با این حرکت تفرقه افکنانه را شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

\n\n

فرماندهی انتظامی استان بوشهر شهروندان عزیز را به خویشتنداری، حفط حرمت، وحدت و یکپارچگی دعوت نموده و توصیه می نماید از انتشار چنین پیام هایی در فضای مجازی خودداری نمایند.

\n\n

به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس فتا ابلاغ شده سازندگان، مرتبطین و منتشرکنندگان این پیام ها در فضای مجازی را شناسایی، دستگیر و حداکثر ظرف مدت 48ساعت به مرجع قضایی معرفی نمایند.

\n\n

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر

\n\n

فکرشهر، پیش از این در یادداشتی، رسیدگی فوری مقامات مربوطه به قضیه و برخورد قاطع با خاطیان برای جلوگیری از تنش های بیشتر را خواستار شده بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر